“Redelijk aangenaam verbijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Florida
Beoordeeld als nr. 116 van 255 hotels in Lissabon
27 mei 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een goede ligging, goed bereikbaar met metro en hop-on hop-off bus.
Het concept is films en filmsterren, dit vind je overal terug.
Onze kamer was enorm groot en wij waren een van de weinigen die een balkon hadden.
Wij hebben ook gebruikgemaakt van de roomservice, dit ging vlot. Het ontbijt was ook voldoende.
Het personeel aan de receptie beantwoordde wel al je vragen, maar ze waren niet supervriendelijk. Ze konden wel redelijk Engels.

Het grootste minpunt is dat wij bestolen werden. Wij kwamen 's avonds terug en ik zag dat er Oilily toiletzakje weg was. Er stak niks in maar toch, hebben eerst zelf overal gezocht. Aan de receptie zeiden ze dat ze er naar zullen vragen/zoeken, misschien dat het nog op het bed lag en in de was in beland (sowieso niet!). Maar ze hebben niks gevonden, natuurlijk niet wij hebben heel de kamer afgezocht (daardoor zag je dat ze maar oppervlakkig poetsen)! Ik mocht wel mijn e-mailadres achterlaten. Maar aan hoe ze reageerden toen ik reclameerde (ik heb nooit gezegd dat ik bestolen werd) merkte je al dat ze geen moeite gingen doen. Toen wij thuis waren heeft mijn vriendin gemerkt dat haar T-shirt weg is. Ik ga een e-mail naar het hotel sturen dat dit niet kan. Dus als jullie hier willen verblijven, kijk na of alles er nog is. Ze hadden veel waardevollere dingen kunnen stelen, maar dat was dan nog meer opgevallen.

Kamertip: Enkel sommige kamers 3e verdiep aan ingangzijde hebben een balkon
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden

30 december 2015 beoordeeld

Erg aan te raden, goede service, hele nette en grote kamers. Hele vriendelijk personeel en een goede ligging. We hebben erg genoten van ons verblijf en waren met z'n drieën op 1 kamer. Kamer was ruim en een ruimte met aparte bed was gescheiden met eigen tv en tafel en stoelen.

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
28 december 2015 beoordeeld

Volgende trip naar Lissabon weer verblijf in Hotel Florida. Toeristische highlights goed te belopen en in de nabijheid veel restaurants en winkels. Personeel vriendelijk en servicegericht. Afstand vanaf airport ongeveer twintig minuten.

Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
23 november 2015 beoordeeld

De aankledig van dit hotel ademt films en filmsterren. De ligging is perfect, wandelend over de Avenida Liberdade of pak de metro om de hoek. En de bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader! Met het uitgebreide buffet start je dag altijd goed.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
David C, General Manager van Hotel Florida, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2015

Dear Guest,

Thank you so much for your kind review. We hope to have the pleasure of welcome you in the near future.
Warm regards,

10 november 2015 beoordeeld

Goed hotel. Prima plek mooi uitzicht vanuit de eetzaal. Aardige mensen. Lekker centraal. Kamer leuk retro. Geen kabaal dus prima slapen. Alleen geen cocktail drinken in de bar dat is duur en de barman heeft niet echt een idee wat hij doet.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
11 september 2015 beoordeeld

Keurig hotel, centraal gelegen t.o. vervoer naar alle delen van de stad met de sightseeing bussen. Ook veel bezienswaardigheden die te voettekst bereiken zijn. Goede kamers, service en ontbijt. Mooi uitzicht vanuit het ontbijt gedeelte.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
10 september 2015 beoordeeld

Hotel Florida is een prima hotel. Goede centrale locatie en ruime schone kamers. Onze kamer was ook voorzien van airconditioning en een kleine koelkast. Het hotel ligt in een rustige straat. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lissabon bekeken
op 0,3 km afstand
SANA Capitol Hotel
nr. 79 van 255 in Lissabon
603 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Florida geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Florida

Adres: Rua Duque De Palmela, 34, Lissabon 1250-098, Portugal
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Lissabon
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 67 zakenhotel in Lissabon
Nr. 82 romantisch hotel in Lissabon
Nr. 87 luxe hotel in Lissabon
Prijsklasse: € 58 - € 165 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Florida 4*
Aantal kamers: 72
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Florida met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Florida Hotel Lisbon
Best Western Lisbon

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?