• Bar/lounge
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

PortoBay Marques(Lissabon)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

SANA Reno Hotel(Lissabon)
Trip.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Lisboa Saldanha(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

30 december 2015 beoordeeld

Erg aan te raden, goede service, hele nette en grote kamers. Hele vriendelijk personeel en een goede ligging. We hebben erg genoten van ons verblijf en waren met z'n drieën op 1 kamer. Kamer was ruim en een ruimte met aparte bed was gescheiden met eigen tv en tafel en stoelen.

Verbleef: december 2015, reisde met familie
28 december 2015 beoordeeld

Volgende trip naar Lissabon weer verblijf in Hotel Florida. Toeristische highlights goed te belopen en in de nabijheid veel restaurants en winkels. Personeel vriendelijk en servicegericht. Afstand vanaf airport ongeveer twintig minuten.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
23 november 2015 beoordeeld

De aankledig van dit hotel ademt films en filmsterren. De ligging is perfect, wandelend over de Avenida Liberdade of pak de metro om de hoek. En de bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader! Met het uitgebreide buffet start je dag altijd goed.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
David C, General Manager van Hotel Florida, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2015

Dear Guest,

Thank you so much for your kind review. We hope to have the pleasure of welcome you in the near future.
Warm regards,

10 november 2015 beoordeeld

Goed hotel. Prima plek mooi uitzicht vanuit de eetzaal. Aardige mensen. Lekker centraal. Kamer leuk retro. Geen kabaal dus prima slapen. Alleen geen cocktail drinken in de bar dat is duur en de barman heeft niet echt een idee wat hij doet.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
11 september 2015 beoordeeld

Keurig hotel, centraal gelegen t.o. vervoer naar alle delen van de stad met de sightseeing bussen. Ook veel bezienswaardigheden die te voettekst bereiken zijn. Goede kamers, service en ontbijt. Mooi uitzicht vanuit het ontbijt gedeelte.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner