Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Zeer leuk ingerichte appartementen/studio's, geen twee studio's zijn identiek. Super vriendelijke medewerkers die klaar staan om al je vragen te beantwoorden.

Heel goed gelegen, vlak in het centrum, naast het trein en metrostation. Maar toch geen geluidshinder.

Kamers hebben elk een mooie badkamer met bad/douche, elke dag nieuwe handdoeken. Een groot bed en veel opbergruimte. En een volledig ingerichte keuken met wasmachine. Alle producten zijn aanwezig. Enige minpuntje, de oven was vuil, ik stond op het punt deze te gebruiken maar ben van mening veranderd. Jammer.

Maar desondanks een aanrader. Ik zou hier opnieuw verblijven!

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Heel mooi appartement op locatie dichtbij bezienswsardigheden, winkels en veel restaurants. Alles netjes bij aankomst , vriendelijke ontvangst. Appartement nejes ingericht met alle voorzieningen.Zeer mooie prijs/kwaliteits verhouding.

Verbleef: november 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch apartement.
Geweldige locatie midden in Lissabon ,
Geweldig apartement, ruim en van alles voorzien. En geweldig personeel, staan gelijk voor je klaar en geven echt goede service en info

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Door de centrale ligging is dit appartement een goede uitvalsbasis om Lissabon en omgeving te verkennen. We verbleven in een mooi ingericht, modern en proper appartement met alle nodige voorzieningen. Door de vlotte communicatie bij reservering verliep het inchecken erg vlot.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 april 2016

Het is een groot appartement met goede voorzieningen en compleet ingericht.
een eigen parkeergarage
vriendelijk en behulpzaam personeel
goede locatie door de ligging aan de rand van het centrum
openbaar vervoer op korte afstand

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner