“Wauw! Mega lekker eten!”

Santa Lucia Pizzaria Restaurant
Reserveer een tafel
ma 2-8
20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 2.132 van 5.453 Restaurants in Lissabon
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben al heel veel Italiaans gegeten over de hele wereld, maar het eten dat wij hier kregen voorgeschoteld was misschien wel het lekkerste Italiaans buiten Italië dat we hebben gegeten. Heerlijke bruschetta, pizza en op het eind nog een lekker toetje!

Ben je in de buurt (of niet), ga hier zeker langs!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant! We begonnen met een lekkere knapperige bruschetta, daarna een heerlijke dunne pizza en ook het toetje smaakte goed. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021
20 juni 2021 beoordeeld

8 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: mei 2021
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Santa Lucia Pizzaria Restaurant bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

Lissabon, Lisbon District

In Santa Lucia Pizzaria Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.