“Super ervaring ”

Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Belém
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi restaurant. Binnen een ruim en zeer goed gekozen interieur. Buiten een terras met prachtig zicht. Zeer makkelijk bereikbaar. Ideaal business restaurant. Spijtig dat ze geen groepsdenken doen met een aantal keuzes, nu kan het alleen als iedereen hetzelfde neemt. Verder alles top.

Datum van bezoek: september 2019

23 september 2018 beoordeeld

Met een groep collega’s uit eten in Lissabon is iets wat we heel regelmatig doen. Dit keer koos de groep voor Darwin’s cafe. Het restaurant ligt langs een lange autobaan (evenwijdig met het water van de rivier. Het ligt gedrongen tussen een parking en een museum, en is moeilijk te voet te bereiken. Geen nood, taxi’s genoeg (als er geen staking is zoals wij enkele dagen mee konden maken deze week). We namen een drankje op het leuke open terras, met bar en prachtig uitzicht op de rivier. Voor het eten gingen we aan tafel binnen in het indrukwekkende groot restaurant. Grote luster, leuke tafelinplanning, … kortom veelbelovend. We bestelden allen (15-tal) aan de kaart, en zonder opmerking, kregen we allen samen ons gekozen gerecht. Indrukwekkend. De smaak en de kwaliteit van de gerechten waren allen super. Ik kom hier graag, want ook enkele jaren geleden waren we hier al eens, en viel het restaurant zeer goed in de smaak.

Datum van bezoek: september 2018
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Darwin ligt prachtig aan Taag en biedt mooi uitzicht over rivier met zicht op Torre Belem en Christusbeeld. De bediening is aardig maar mag nog aan professionaliteit winnen. De bieten gazpacho was lekker en fris. De risotto’s niet onaardig maar vooral erg veel. Dat geldt voor alle porties. Teveel en daardoor minder verfijnd. Wij zagen liever wat kleinere porties maar dan met iets meer smaak raffinement. Dat zou het terras ondersteunen. Kortom voor totaal een voldoende. Aardig maar niet voor omrijden.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker langsgaan bij een bezoek aan Belém. Het is even zoeken naar de ingang, maar dan kom je in een knap interieur binnen. Fijne keuken.
De zwarte spaghetti was verrassend lekker en ook de traditionele codfish mag er zijn.

Datum van bezoek: augustus 2017
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet er wat moeite voor doen om er te komen, maar de beloning is daar.
Fantastisch terras met mooi uitzicht en heerlijk eten.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Darwin's Cafe bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Darwin's Cafe geweest? Deel je ervaringen!