• Bar/lounge
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

• Restaurant
Agoda.com
PortoBay Marques(Lissabon)
Travelocity
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 177 per nacht.

Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel wat tegen een groot park is gelegen. Dicht bij metro en op loop-afstand van de binnenstad. Je wordt vriendelijk ontvangen. Kamer zijn groot en schoon. Wij hadden uitzicht op het park. Het ontbijt is top

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Antonio S, Gestor de Front Office van Hotel Miraparque, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for your kind review of the Hotel Miraparque.
It gives me a great pleasure to read that our service provided you a wonderful experience during your visit to Lisbon.
Rest assured I will share your feedback with the Hotel Team.
We do hope to welcome you again in the near future.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super perfect hotel, geweldig aardig personeel, schone kamer, uitgebreid ontbijt. Gunstig gelegen ten opzichte van onder andere de metro en diverse restaurants en mooi park. Zeker een aanrader voor een geweldige vakantie.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Antonio S, Gestor de Front Office van Hotel Miraparque, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2018

Dear Guest,

Thank you for your kind review of the Hotel Miraparque.
Rest assured I will share your feedback with the Hotel Team.
We do hope to welcome you again in the near future.

24 augustus 2017 beoordeeld

Prima hotel. De metro ligt net om de hoek maar ook te voet naar het centrum goed te doen. Wel rekening houden met de steile straten :-)
Heel lekker ontbijt. Mooie kamers, netjes!
Net tegenover ligt een heel mooi groot park.
Ideaal hotel voor een bezoek aan het wondermooie Lissabon!
Wij waren hier eind maart 2016, prachtig weer

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Antonio S, Gestor de Front Office van Hotel Miraparque, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you very much for staying at Miraparque hotel and for leaving your kind words on TripAdvisor.

It was indeed a pleasure to read that you were satisfied with our services and enjoyed your stay with us.

We do hope that we can look forward to welcoming you back to MIraparque hotel in the near future.

9 augustus 2017 beoordeeld

Fijn hotel. De kamers zijn klein, schoon, praktisch en licht. De vloerbedekking is aan vervanging toe. Wij hadden een balkonnetje met openslaande deuren.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren veel te vroeg in het hotel, maar konden de koffers stallen en ons opfrissen om daarna de stad te verkennen.De bar vonden wij ongezellig, maar in Lissabon zijn voldoende alternatieven te vinden.
Hotel ligt in een prettige buurt aan het park Eduardo VII en vlakbij Praca Marques de Pombal. De hop on- hop of bussen vertrekken van het plein. De metro ligt op 400 mtr van het hotel evenals een parkeergarage (wij waren met de auto). Je bent met een kwartiertje lopen in het centrum.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal hotel voor een city trip.
Ruime kamer en badkamer, heel goede bedden, alleen hadden we dubbel bed geboekt en 2 enkele bedden gekregen. Redelijk basic, maar prima ontbijt en vriendelijk personeel. Ligt in een rustige buurt met dichtbij een metrostation. Te voet is het ook goed te doen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner