Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

SANA Reno Hotel(Lissabon)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Residencial Florescente(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
PortoBay Marques(Lissabon)
  • Zwembad
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
23 augustus 2016 beoordeeld

Een hotel met een vriendelijke correcte service. Hetgeen het hotel kan gebruiken, is hier en daar een likje verf of herstelling! Behulpzaam personeel. Propere kamers. Ontbijt is een goede mix voor elk wat wils. Leuk is dat je de accommodatie van het nabij gelegen Tivoli hotel mag gebruiken >>> Skybar, restaurants,... alles kan in rekening worden gebracht op je rekening van het andere hotel. Rustige ligging.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
rdes, General Manager van AVANI Avenida Liberdade Lisbon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you in advance for your preference for Tivoli Lisboa! We are cheerful that we were able to surpass your expectation and provide you a "great city trip" in Lisbon.

We are pleased to know that you specially appreciated our kind staff. Our team works hard, every day, to make sure every guest feels special. Your satisfaction is our best reward!

We hope to have the pleasure of welcoming you again soon for another pleasant experience at Tivoli Lisboa.

7 augustus 2016 beoordeeld

We logeerden hier met ons gezin in 2 aanpalende kamers. We hadden een rustige ligging gevraagd en dan ook gekregen. Het personeel is zeer vriendelijk en steeds van dienst om te helpen en te informeren. De kamers zijn in orde en net. We hadden wel 2 dagen problemen met het water. De temperatuur was heel warm. De technische dienst is het dan komen herstellen (vrij snel). De kamers waar wij logeerden hadden een balkon, airco en koelkast.
Het ontbijt was in orde. Niks op aan te merken. Een mooi kader. In de lobby kan je gratis inloggen op het wifinetwerk of tegen betaling op de kamer. Als je lid bent van hun Discovery programma (en dat waren wij), dan heb je dit gratis, als ook een krant én een fles water bij aankomst. De rede waarom ik geen 5 geef is het feit dat het zwembad met bijhorende ligruimte toch wel wat te klein is voor twee hotels. Inderdaad, het zwembad wordt gebruikt door de gasten van Tivoli hotel en Tivoli Jardim. Wel zijn er steeds voldoende handdoeken ter beschikking, maar om een ligzetel te bemachtigen, moet je wel even geduld kunnen uitoefen, maar verder wel in orde en leuk om na een dag bezoeken even te verfrissen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
rdes, General Manager van AVANI Avenida Liberdade Lisbon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Dear Guest,

We warmly thank you for sharing your opinion about your stay at Tivoli Jardim. It is rewarding to read that we were able to provide you a pleasant stay in charming Lisbon! We are glad to read that you enjoyed our hotel, with its privileged location in the centre of Lisbon next to the Tivoli Lisboa, where you can also enjoy facilities such as the outdoor swimming pool, the Sky Bar with its spectacular views of the city!

We look forward to welcome you back again at Tivoli Jardim, in order to provide you another pleasant experience!

2 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel ligt in een mooie, rustige buurt op wandelafstand van bezienswaardigheden, luxewinkels en openbaar vervoer.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam (vooral complimenten aan de medewerkers van de receptie). Op het schoonmaakpersoneel viel niets aan te merken: wij gingen rustig ontbijten en wanneer we terugkwamen was onze kamer schoon.

Ontbijt heel lekker en gevarieerd. Altijd vers fruit en de gebakjes waren zelfs lekkerder dan degene die je in gespecialiseerde zaken kon vinden.

Als het op de bovenstaande punten aankomt, is het hotel meer dan 4 sterren waard!
Daarnaast willen we graag wat opbouwende kritiek delen.

We lazen hier heel wat positieve commentaar over de kamers. In veel meningen kunnen we ons vinden, maar onze kamer vonden we geen 4 sterren waard:

* Eerst hadden we spijt dat er geen balkon aan onze kamer was, maar uiteindelijk konden we daar wel mee leven. We keken namelijk wel uit op het zwembad en de mooie tuin. Het alternatief was een kamer mét balkon geweest, maar met uitzicht op de parking. Daar pasten we toch liever voor.
* Over het slaapcomfort waren we eerder ontevreden:
+ Heel goede bedden, een echt tweepersoonsbed in tegenstelling tot veel andere hotels.
- Het probleem van ronkende aircosystemen is gekend. Ook wij hadden er last van. We weten niet echt hoe het komt aangezien de kamer op de 6e verdieping en aan de achterkant lag, maar we hoorden de airco echt luid ronken (ik omschreef het op een bepaald moment zo: het lijkt alsof we constant in een vliegtuig zitten).
* Voor de rest wat kleine mankementen aan de kamer: afwerking badkamer slordig, haardroger werkte niet bij aankomst (wel meteen opgelost na onze eerste melding, dus fijn), 2 van de 4 stopcontacten naast het bed werkten niet.
* Tip: meer kapstokken voorzien.

Het zwembad is zeker een troef voor een hotel dat midden in de stad ligt. Je kan er net als in de gezellige tuin even ontsnappen aan het soms drukke Lissabon. Het hotel moet het dus doen met de beperkte buitenruimte die er is, maar we vonden toch dat er te weinig ligbedden aanwezig waren. Je kon wel altijd gebruik maken van de (verzorgde) handdoekenservice, maar aan je hotel wil je toch liever niet op een handdoek op de grond liggen. We zijn dan maar 2 dagen naar Cascais geweest om met onze eigen handdoek op het strand te liggen.

Wij raakten ook een beetje gefrustreerd door de beperking van "60 min. -24 u. wachten" die voor het wifi-gebruik gold. In de ontbijtruimte werkte de verbindingen daarentegen wel prima. Tip: meld aan elke gast duidelijk dat de beperking te omzeilen valt (zoals ik in een van de antwoorden op een andere commentaar las).

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Dear Guest,

We warmly thank you for sharing your recent stay experience at Tivoli Lisboa. We consider our guests’ feedback truly important since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. With your evaluation divided into pros and cons it is easier for us to analyze and verify the points that we need to improve.

Also we would like to thank you for your kind words about our joyful but professional staff from the front-desk! We are grateful for your compliments that always contribute to motivate and inspire our teams.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten hier verbleven. Hadden een kamer naast de airconditioning buiten, maar dat stoorde ons niet heel erg. Kamer was wat klein maar verder schoon en netjes. Net als de badkamer. Wij waren tenslotte veel weg en de kamer werd alleen gebruikt voor slapen. Ontbijt was prima verzorgd. WiFi is 60 minuten gratis maar dan wel om de 24 uur. In de lobby is het gratis. Personeel zeer vriendelijk. Metro en bus dichtbij en wij hebben daar zeer veel gebruik van gemaakt. Met een 24 uurs kaartje voor 6 euro kan je met al jet openbaar vervoer reizen. Inclusief de trams die stijl omhoog gaan. Zwembad is niet heel groot maar als je een plekje vind langs de kant is het prima. Drankjes zijn wel duur. Prima verblijf gehad en zeker de moeite waard.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
rdes, Gerente geral van AVANI Avenida Liberdade Lisbon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Estimado hóspede,

Muito obrigado pela sua preferência. Valorizamos bastante a opinião dos nossos hóspedes, uma vez que nos proporciona uma oportunidade de análise e melhoria contínua dos nossos serviços.

É com grande satisfação que lemos os seus elogios referentes ao nosso staff, em especial, ao nosso recepcionista José Gonçalves! O conforto e a satisfação dos nossos hóspedes é a nossa maior prioridade, desta forma trabalhamos todos os dias para proporcionar um serviço de excelência.

Esperamos ter o prazer de o receber de volta numa próxima oportunidade.

Com os melhores cumprimentos,
Diretor Geral

8 juli 2016 beoordeeld

Tivoli Jardim is een prima hotel en rustig maar toch voldoende centraal gelegen. Vriendelijk personeel en kamers zijn tip top in orde.
Minpuntje is misschien dat je naar het naastgelegen hotel moet om te gaan zwemmen.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
rdes, Gerente geral van AVANI Avenida Liberdade Lisbon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your comments about your recent experience at Tivoli Jardim. We strive hard to provide great comfort and high level of service to our guests therefore; your feedback has a tremendous importance for us.

We are glad that you especially appreciated our premium location in the heart of Lisbon and that our rooms met your expectations in terms of cleanliness and comfort.

We look forward to welcome you back at Tivoli Jardim.