“Prachtige poort!”

Praça do Comércio (Terreiro do Paço)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 23,28*
Vanaf
City Sightseeing Lisbon Hop-On Hop-Off Tour
Geclassificeerd als nr. 4 van 492 dingen om te doen in Lissabon
1 juni 2018 beoordeeld

super gezelige plaats voor een wandeling, vriendelijke mensen en een gezonde omgeving! Zeker voor herhaling vatbaar, wij hebben een beetje verder op een siesta genomen aan het water met de zon tegen ons. HEERLIJK

29 mei 2018 beoordeeld

Schuin aan de overkant links vertrekt de boot van de yellow line. Verder een mooi groot en schoon plein met aan de zijkant allerlei gezellige terrasjes

26 mei 2018 beoordeeld

De poort geeft toegang tot de winkelstraat met talloze restaurantjes en bakkerijtjes. Je kan er ook op en geeft je een mooi zicht over de stad

24 mei 2018 beoordeeld

Leuke winkelstraat met gezellige winkeltjes en eetgelegenheden. Niet duur en lekker eten voor ieder wat.

Bekijk meer beoordelingen
15 mei 2018 beoordeeld

Prachtige en gezellige winkelstraat met veel restaurantjes en mooie winkels. Een bruisende laan met gezellige typische zijstraatjes om in te vertoeven.

Reizigers die Praça do Comércio (Terreiro do Paço) bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

Lissabon, Lisbon District

In Praça do Comércio (Terreiro do Paço) geweest? Deel je ervaringen!