Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

vanaf US$ 23,12
vanaf US$ 28,09
vanaf US$ 26,01
Beoordeeld op 29 mei 2018

Via de paarse lijn van de Yellowbus tours te bereiken. Reken qua reistijd wel op ongeveer een uur voordat je er bent. Het ligt op 10 minuten lopen van de bushalte en de weg wijst zichzelf. Uit andere ervaringen lazen we dat het erg druk kan zijn. Daarom zijn wij wat later op de dag gegaan (17.00 uur waren we er). We waren er nagenoeg alleen en konden alles naar hartelust bekijken. Overal waar je kijkt zijn vissen. Het is ontzettend ruim opgezet en de meest mooie vissen zie je hier. Heb je tijd over dan kan je ernaast een ritje met de kabelbaan maken voor een prachtig uitzicht over de stad.

Beoordeeld op 23 mei 2018

Is heel mooi opgezet en om te zien. Eten en drinken zijn er goedkoop. Voor kinderen een must om te zien. Wel even in de rij staan voor een ticket.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Even weg uit de drukke stadsomgeving. Is gelegen in de buurt waar de wereldexpo doorging. Gelegen in een knap architecturaal gebouw. Centraal bassin met daarrond kleine inhammen met telkens andere thema’s. Niet het mooiste ooit gezien, maar de moeite waard

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi opgezet met een tijdelijke en vast tentoonstelling. Vaste route met veel punten om te kijken. Verschillende aquaria waaronder 1 supergrote met prachtige vissen. Ook het eten is okee.

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Op onze laatste dag in Lissabon hebben we een bezoek gebracht bij het Oceanarium, gelegen in het Expo gebied. Met de metro zijn we naar Oriente (rode lijn) gegaan en vanaf daar gelopen naar de entree. Het was niet heel druk en we haalden onze tickets uit de automaat buiten (scheelde toch weer in de rij staan). Wij zijn bijna 2,5 uur binnen geweest en hebben ons kostelijk vermaakt. De opzet is zeer fraai en er is een hoop te zien. Mocht je tijd over hebben of mocht het slecht weer zijn is een bezoekje zeker de moeite waard!