“Een geweldig mooi aquarium”
Beoordeling van Lisbon Oceanarium

Lisbon Oceanarium
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 23,55*
Vanaf
City Sightseeing hop-on hop-off tour door Lissabon
Geclassificeerd als nr. 1 van 433 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
1 juni 2018 beoordeeld

Ik kan een bezoek zeker aanbevelen. Erg mooi. Met de metro kom ja in de buurt, nog wel 800 meter lopen maar je bent er zo.

29 mei 2018 beoordeeld

Via de paarse lijn van de Yellowbus tours te bereiken. Reken qua reistijd wel op ongeveer een uur voordat je er bent. Het ligt op 10 minuten lopen van de bushalte en de weg wijst zichzelf. Uit andere ervaringen lazen we dat het erg druk kan zijn. Daarom zijn wij wat later op de dag gegaan (17.00 uur waren we er). We waren er nagenoeg alleen en konden alles naar hartelust bekijken. Overal waar je kijkt zijn vissen. Het is ontzettend ruim opgezet en de meest mooie vissen zie je hier. Heb je tijd over dan kan je ernaast een ritje met de kabelbaan maken voor een prachtig uitzicht over de stad.

23 mei 2018 beoordeeld

Is heel mooi opgezet en om te zien. Eten en drinken zijn er goedkoop. Voor kinderen een must om te zien. Wel even in de rij staan voor een ticket.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even weg uit de drukke stadsomgeving. Is gelegen in de buurt waar de wereldexpo doorging. Gelegen in een knap architecturaal gebouw. Centraal bassin met daarrond kleine inhammen met telkens andere thema’s. Niet het mooiste ooit gezien, maar de moeite waard

Bekijk meer beoordelingen
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi opgezet met een tijdelijke en vast tentoonstelling. Vaste route met veel punten om te kijken. Verschillende aquaria waaronder 1 supergrote met prachtige vissen. Ook het eten is okee.

Bedank A. H

Reizigers die Lisbon Oceanarium bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Lisbon Oceanarium geweest? Deel je ervaringen!