“KASTEEL”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 41,20*
Vanaf
De heuvels van Lissabon met de elektrische fiets
Geclassificeerd als nr. 6 van 510 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Voedsel te koop
1 juni 2018 beoordeeld

Prachtig om te zien, dat dit allemaal er nog mooi staat! Dit geeft je echt een speciaal gevoel! Zeker gezien hebben.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kasteel ligt op een hoge berg, waar je dmv 2 liften naar boven wordt gebracht. Entree van 8.50 best pittig maar hoop dat het ten goede komt aan restauratie. Mooi uitzicht helemaal rondom!!! Let wel op erg hobbelige bestrating. Bij het naar beneden lopen, kijk je uit over de hele buurt van Alfama, mooie pitoreske straatjes, cafetjes en winkeltjes. Zeer zeker de moeite waard

30 mei 2018 beoordeeld

Verwacht u aan enorme wachtrijen voor de “bilheteria”. Buiten een mooi zicht op de Taag is er niet veel te bewonderen. 8,5 euro is veel te veel. Buitenlandse gidsen, zelfs met officiële kaart van het land, komen niet gratis binnen. Zelfs niet met een groep van 50 man. Enkel interessant om te kunnen zeggen dat men het kasteel bezocht heeft.

29 mei 2018 beoordeeld

Een tip is om heel vroeg aanwezig te zijn. Om 9.00 uur gaat het open. Wij waren er om 12.30 uur en sloten aan in een heeele lange wachtrij. De kaartjes kosten 8,50 euro. Het kasteel binnen vonden wij zo zo. De sfeer is wel geweldig. Vanuit de tuin heb je een mooi uitzicht over stad maar dat heb je op andere plekken ook. Al met al veel tijd aan besteed en een iets meer dan matige ervaring

Bekijk meer beoordelingen
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met bus 28e zijn we vanuit Bairro Alto naar het kasteel gegaan.

De entree is € 8,50 pp. En dat vind ik redelijk prijzig voor wat het te bieden heeft. Wel een prachtig uitzicht over de stad. En mooi een mooi stukje historie om mee te pakken, maar verder niet heel bijzonder.

Tip om wat vroeg op de dag te gaan want rond 12 wordt het behoorlijk druk.

Reizigers die Castelo de São Jorge bekeken, bekeken ook

In Castelo de São Jorge geweest? Deel je ervaringen!