“Lange wachtrijen, enkel de naam telt”
Beoordeling van Castelo de São Jorge

Castelo de São Jorge
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 41,22*
Vanaf
De heuvels van Lissabon met de elektrische fiets
Geclassificeerd als nr. 6 van 433 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten, Activiteiten voor jonge kinderen, Voedsel te koop
30 mei 2018 beoordeeld

Verwacht u aan enorme wachtrijen voor de “bilheteria”. Buiten een mooi zicht op de Taag is er niet veel te bewonderen. 8,5 euro is veel te veel. Buitenlandse gidsen, zelfs met officiële kaart van het land, komen niet gratis binnen. Zelfs niet met een groep van 50 man. Enkel interessant om te kunnen zeggen dat men het kasteel bezocht heeft.

29 mei 2018 beoordeeld

Een tip is om heel vroeg aanwezig te zijn. Om 9.00 uur gaat het open. Wij waren er om 12.30 uur en sloten aan in een heeele lange wachtrij. De kaartjes kosten 8,50 euro. Het kasteel binnen vonden wij zo zo. De sfeer is wel geweldig. Vanuit de tuin heb je een mooi uitzicht over stad maar dat heb je op andere plekken ook. Al met al veel tijd aan besteed en een iets meer dan matige ervaring

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met bus 28e zijn we vanuit Bairro Alto naar het kasteel gegaan.

De entree is € 8,50 pp. En dat vind ik redelijk prijzig voor wat het te bieden heeft. Wel een prachtig uitzicht over de stad. En mooi een mooi stukje historie om mee te pakken, maar verder niet heel bijzonder.

Tip om wat vroeg op de dag te gaan want rond 12 wordt het behoorlijk druk.

26 mei 2018 beoordeeld

Het is een serieuze klim naar de top. Van hieruit heb je een mooi zicht over de stad. Dankzij de LisboaCard heb je korting

Bekijk meer beoordelingen
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We lieten ons bijna afschrikken door de lange rij bij de kassa, maar dit ging eigenlijk heel vlot! Eenmaal binnen een prachtig uitzicht over de stad. Heerlijke plek om even rustig te zitten en van het uitzicht te genieten. Leuk om vervolgens door het kasteel te kunnen lopen. Echt wel een bezoek waard als je in Lissabon bent.

Reizigers die Castelo de São Jorge bekeken, bekeken ook

In Castelo de São Jorge geweest? Deel je ervaringen!