30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altis Prima is een appartementen-hotel. Ligging is prima, met 10-15 minuten lopen ben je in het oude centrum. Taxi is overigens prima te betalen, afhankelijk waar je bent natuurlijk. Vanaf Belem bijv EUR 7 naar Altis Prime. We hadden superior suite, met twee extra bedden. Was goed te doen, je bent tenslotte niet veel op de kamer. Zit een kitchenette in, je kunt iets bereiden + op kamer ontbijten als je wilt. Supermarkt zit op hoek vd straat, ca 150 mtr (open 9u- 21u).
Op het dak een terras met ligbedden + jacuzzi. Niet al te groot, maar lekker om eind vd dag even naar toe te gaan. Parkeren kan in garage onder Altis Prime, kosten EUR 13 per dag.
Personeel uitermate vriendelijk + behulpzaam.

Verbleef: juli 2017
Julia C, Diretor-Geral van Hotel Altis Prime, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Mr. Jan, thank you very much for your preference. I was happy to read that you had an enjoyable stay with us. Knowing our guests' opinions is very important for us, therefore, we really appreciate the time you took to share your impressions. We wish you all the best and hope to welcome you back to the Altis Prime in the near future. Kind regards, Julia Oelrich Campos

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe kamers, ingericht met notenfineer wanden, schuifdeuren, inbouwkasten en luxe badkamer. Verder kitchenette en airco. Op dak nog zonnedek met jacuzzi. We hebben nog gezwommen in het zwembad van naastgelegen hotel waar je als gast ook gebruik van mag maken. Personeel vriendelijk, roomservice lekker eten. Vooral de inrichting van kamer erg indrukwekkend.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
1 november 2016 beoordeeld

De receptie is 24 uur per dag beschikbaar en erg vriendelijk en behulpzaam. Zij geven desgevraagd fijne tips om je verblijf in Lissabon te veraangenamen. Het is eigenlijk een appartement hotel dat goed schoon wordt gehouden. Hoewel niet hinderlijk is ondanks de dubbele beglazing de klinkerweg voor het hotel te horen

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Julia C, Diretor-Geral van Hotel Altis Prime, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2016

Dear Peter, thank you so very much for your great review! I was very happy to read your review and notice that you felt truly well accommodated and taken care of. It would be lovely to welcome you back to the Altis Prime! Until then, be well and take care. Best regards, Julia Oelrich Campos

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is een uitstekende uitvalbasis op Lissabon te verkennen. Down Town is ongeveer 15 minuten lopen. De metro is om de hoek. Wij hebben gebruikt gemaakt van het openbaar vervoer en van de taxi dienst Uber. Uber werkt grandioos in Lissabon de wachttijd is voor ons niet langer geweest dan 4 minuten. De kosten liggen een fractie lager als een taxi (die zijn goedkoop). Als je Uber wilt gebruiken zoeg dan voor een koppeling met een Paypal account. De restaurants die wij besproken ging via tripadvisor . Gebruik het ontbijt buiten het hotel, je kunt op veel plaatsen ontbijt kopen ( 3 pers ongeveer 10 euro ). Je ontbijt tussen de locals, leuk om te doen.
Het hotel/appartement zelf is verder prima. Wij hadden een ruim appartement ( werd elke dag opgeruimd) wat er prima uitziet. De kamers zijn royaal en voorzien van inloop douche. Tevens is er naast een slaapkamer een apart zitgedeelte.
Uitstekend voor een paar dagen.

De hal naar de kamers is voorzien van deprimerende donker grijze kleuren, dat is jammer. Als tweede punt van lichte, maar opbouwende kritiek is dat de kamer ietwat gehorig is. Onze buren (fransen) schreeuwen graag naar hun kinderen. Dit doen ze vol overtuiging.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Julia C, General Manager van Hotel Altis Prime, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2016

Dear Mr. Marc, thank you very much for having stayed with us recently. I was happy to read that you were well impressed by our comfortable and spacious apartaments. Please accept my apologies for any noise disturbance experienced during your stay, unfortunately, some situations are out of our control...it would be lovely to welcome you back to the Altis Prime in the near future. Until then, be well, kind regards, Julia Oelrich Campos

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima en goed hotel.

Aardig centraal gelegen en vriendelijk personeel.

Erg ruime kamer met keuken en aparte slaapkamer .... Super gewoon. Het ontbijt is ook goed te doen. Maar je kan ook gewoon in het centrum ontbijten want dit ligt op loop afstand.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner