“Heerlijk local food”

Geclassificeerd als nr. 147 van 5.061 Restaurants in Lissabon
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Achter de Avenida de Liberdade in een omhoog lopend straatje zit dit restaurant. Je zit wel dicht op elkaar en wij zaten in een zijzaaltje met tegeltjes (wel laag plafond, soort van kelder). Maar heerlijk gegeten! Ik een vlees spies (wel met wat slappe friet) mijn partner een lekker visgerecht. Correcte Engels sprekende bediening. Als dessert een van de verrukkelijke home made taarten (de creme brulee versie) genomen.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pizza die wij al gegeten hebben. Mooi interieur en vriendelijke en vlotte bediening. Reserveren is aangeraden want er was een wachtrij.

21 december 2017 beoordeeld

Gezellig typisch Portugees restaurant. Wel op voorhand reserveren want het is er heel druk met vooral lokale klanten.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gevonden in buurt van hotel .. wel gebeld voor tafel want rond 21 u zaten alle tafels vol .. je zit dicht bij elkaar en de sfeer is super gezellig . De vis ( tonijn) was overheerlijk en echt niet duur . Beste resto van onze driedaagse trip .. wel heet Portugees .. ligt wat achterin en zonder weten stap je wss niet binnen ..als je binnen komt lijkt het wel een winkeltje met verse vis en vlees in toonbank .. je ziet ze de vis voor je ogen opensnijden , proper maken en op de grill gooien ..volle witte lampen , tv die speelt .. het hoort erbij ! Topervaring !!!

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via deze site en de vele beoordelingen, want anders vind je het niet en denk je dat het een slagerij is in een steeg waar je nooit in zou stappen. Wij hebben heerlijk gegeten, gegrilde Portugese worstjes en gegrilde zeebaars desserts voor €2,50 en heerlijk. Kortom zoals ook al aangegeven op de site de moeite waard om een keer te gaan eten.

Reizigers die Restaurante Forninho Saloio bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Restaurante Forninho Saloio geweest? Deel je ervaringen!