“Interessante dagtrip in een prachtige omgeving”
Beoordeling van Inside Lisbon Tours

Inside Lisbon Tours
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 53,24*
Vanaf
Culinaire tour (eten en wijnproeverij) in ...
Geclassificeerd als nr. 18 van 138 Eten en drinken in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Toiletten
31 mei 2018 beoordeeld

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

10 april 2018 beoordeeld

27 september 2017 beoordeeld

Samen met 3 Zweedse dames, een Canadees echtpaar, 2 Amerikaanse stellen en ons gezin van 5 een ontzettend leuke wandeling gemaakt door Lissabon. Onze gids, Carolina Almeida, was echt een pareltje. Wetenswaardigheden afgewisseld met haar eigen mening en een kwinkslag - hartstikke leuk. Ook is het erg leuk om met andere toeristen door de binnenstad heen te lopen en te praten over van alles en nog wat. De toer duurt normaal 3 uur, wij hebben er een uurtje langer over gedaan. Eerlijk gezegd vielen tapas en wijn iets tegen, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door het gezelschap van gids en deelnemers

Bekijk meer beoordelingen
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben enorm genoten van deze tour door Lissabon! Dit dankzij de geweldig sympathieke gids Miguel Duarte. Je leert de stad op een unieke wijze kennen. Naast de interessante uitleg en toffe weetjes konden we ook proeven van een paar heerlijke Portugese specialiteiten. Een echte aanrader dus!

Reizigers die Inside Lisbon Tours bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District
Lissabon, Lisbon District

In Inside Lisbon Tours geweest? Deel je ervaringen!