23 april 2017 beoordeeld

Wij hebben drie dagen genoten van al het moois van Lissabon en daarbij in het prachtige hotel overnacht. Top locatie, ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer, heerlijk ontbijt en geweldig dakterras. Dis is absoluut een aanrader voor een city trip in Lissabon!!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Artur C, Gestor de Relações com o Cliente van Altis Avenida Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for your "Top" review on Tripadvisor and for having chosen Altis Avenida Hotel during your stay in Lisbon.

It is always a pleasure to read that we were able to meet our guests expectations, as we believe that will provide memorable moments of your stay with us and in Lisbon.

If you travel again to Portugal and Lisbon, we will be so pleased to welcome you again at your "Top Hotel op TOP locatie"!

Kindest regards,

Artur Conceição
Guest Experience Manager
guestserviceavenida@altishotels.com | +351 932 007 523 | +351 210 440 000

1 november 2016 beoordeeld

Alle lof over dit hotel kan ik bevestigen.
In september 2011 logeerde ik hier vier nachten.
Ik had een moderne,ruime kamer en een zeer chique badkamer. Ook ik had wat problemen met de douche, maar na wat oefenen met verschillende kranen en water dat van diverse richtingen kwam, lukte het mij wel daar mee om te gaan. Personeel zeer vriendelijk en goede service. Ik genoot van het ontbijt op het dakterras met een prachtig uitzicht over Lissabon. Alhoewel het hotel centraal ligt, is hoort men geen verkeerslawaai. Het is zeer goed geisoleerd. Ik had geen last van geluiden uit andere kamers, dus heerlijk rustig. Ik hoop er nog eens terug te komen.

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
Artur C, Gerente de relações com clientes van Altis Avenida Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Dear Valued Guest,
Thank you so much for you kind review after some years ago of your stay with us.
We are so pleased to know you enjoyed the location and facilities of the Altis Avenida Hotel located at the "Heart of Lisbon". Also we thank you for your kind words regarding the assistance and service you had from our Team which works everyday to exceed our Guests expectations.
If you decide to return to Portugal or Lisbon, we will be so pleased to welcome you back at your "home" at Lisbon. May you contact us directly if you wish.
Kindest regards,
Artur Conceição
Guest Experience Manager
guestserviceavenida@altishotels.com | +351 932 007 523 | + 351 210 440 000

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is perfect voor een city trip. Vlakbij het treinstation en de metro, op 200 meter van de hop on hop off bussen.

Het restaurant met dakterras is erg goed en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is lekker maar beperkt.

De kamer is gemiddeld, oud maar proper, maar de matras is helemaal doorgezakt.

Tijdens ons verblijf werd het toiletpapier, shampoo, zeep en de fles water niet tot amper bijgevuld.

Wij zijn ervaren reizigers en wij geven dit hotel 2,5 sterren. Er is niks aanwezig waardoor dit hotel 5 sterren zou moeten krijgen. Wij zijn al in veel luxueuzere hotels geweest met slechts 3 sterren.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Artur C, Gerente de recepção van Altis Avenida Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear Valued Guest
Thank you for choosing Altis Avenida Hotel and for your kind comments, as they are important and always useful to improve service. Helping us to develop and keep innovating.
We hope to welcome you again very soon.
Maria Mendes - Front-Office Manager
On behalf of Mrs. Júlia Oelrich Campos - Altis Avenida Hotel Resident Manager
+351 210 440 000 | guestserviceavenida@altishotels.com

2 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel is een perfecte locatie om Lissabon te verkennen. Ligt vlak aan een metrostation en trein station waardoor je makkelijk ook andere uitstappen kan maken. Kamer was perfect in orde. Elke avond werd ons bed klaargemaakt voor het slapen gaan en kregen we chocolaatjes. Personeel is ook zeer behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is ook zeer goed. Zeker een aanrader en als we nog eens zouden terug gaan zou ik dadelijk terug voor dit hotel kiezen.

Kamertip: Wij hadden een kamer met balkon en dit is zeker een aanrader.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Julia C, Manager van Altis Avenida Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016

Thank you so very much for your great feedback on your recent stay with us! I was very happy to read your review and notice that you felt truly well accommodated and taken care of. It would be lovely to welcome you back to the Altis Avenida Hotel! Until then, be well and take care. Best regards, Julia Oelrich Campos

30 juni 2016 beoordeeld

Beste hotel ooit voor een City trip. Mooie prachtige grote kamer gelegen op de zesde verdieping met een prachtig zicht vanop het balkon . Op de zevende verdieping was het restaurant en de ontbijt ruimte met een prachtig terras, het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. Het is zeker de moeite om eens in het restaurant te eten zeer lekker en zeer prijselijk . Het personeel in het hotel was zeer vriendelijk, attent en behulpzaam waarvoor dank . De ligging was perfect, een aanrader voor wie Lissabon bezoekt

Kamertip: Wij kozen voor de luxe kamer, mooie grote kamer, prachtig zicht, met balkon
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner