“Gezellig restaurantje. ”
Beoordeling van Lisboa Cheia de Graça

Lisboa Cheia de Graça
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Lisboa Cheia de Graça is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 614 van 4.778 Restaurants in Lissabon
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, gezellig restaurant in Bairro Alto. We hadden 12 tapas voor 2 personen. Heerlijk en meer dan genoeg gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Nadien nog een lekkere likeur van het huis.

Niks op aan te merken, behoudens...waarom toch altijd een TV in een restaurant. Stop daarmee.

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we een heerlijke avond gehad in de mini vestiging van dit restaurant.
De super vriendelijke gastvrouw heeft ons perfect geholpen om de juiste keuzes te maken in de Portugese keuken
Kwalitatief zeer goed eten en mooi gepresenteerd op de borden
Heerlijke bacalhau stamppot en dito vleesgerechten

We hebben werkelijk genoten op onze laatste avond in Lissabon
Alle lof voor de dame in de bediening en de heer in de keuken

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein en erg gezellig tentje waar een leuke sfeer hangt. De eigenaresse/bediening is erg vriendelijk en niet opdringerig, je kan er rustig zitten maar wordt meteen bediend als je wat nodig hebt. Wij hadden een kip/champignon pastei met sla en de tonijn met sesam en zoete aardappel en beide waren lekker. De porties waren groot genoeg en het was ook niet duur. Aanrader, behalve als je een zwakke rug hebt want er zijn vooral krukjes ipv stoelen.

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijkbaar een keten in Lissabon, nadien zagen we overal dezelfde naam opduiken met dezelfde kaart.
Op zich wel te eten, maar de combinaties zijn ronduit slecht. Stukje vlees met wat salade zo uit het zakje op je bord, geen dressing. De combinatie klopte gewoon niet.
Dessert warme appel met kaneel. Hele appel uit de oven met schil en klokkenhuis met daarboven op een bolletje ijs.
Was het duurste tot nu toe en qua eten het slechtste. Nooit meer!

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel klein maar erg knus restaurantje. Heb er heerlijke tapas gegeten! Aardig personeel. Zeker een aanrader om te gaan eten als je in Lissabon bent!

Sheylalima, Proprietário van Lisboa Cheia de Graça, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2016

Obrigada pela preferência !
Na sua próxima visita a Lisboa não deixe de nos visitar.
Agradece a Equipe Lisboa Cheia de Graça

Reizigers die Lisboa Cheia de Graça bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Lisboa Cheia de Graça geweest? Deel je ervaringen!