Inclusief ontbijt
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 5 apr.
Go to your Happy Price
Vio.com
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 13 januari 2015

Prachtig uitzicht vanaf kamer met balkon. heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad en prima hammam. Mooi strak design. Rooftop heeft een geweldig uitzicht. Restaurant Feitoria is een belevenis. Wel even reserveren.

Kamertip: Kamer met balkon, met uitzicht op de Taag op de tweede verdieping
Datum van verblijf: januari 2015
Pedro P, Gerente van Altis Belém Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2015

Thank you for the time that you took, to share your review with the rest of the world!

Best regards

Pedro Pinto

Beoordeeld op 2 oktober 2014 via mobiele applicatie

Gratis parking, shuttle bus naar Lissabon centrum. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Roof zwembad te klein. Spa faciliteiten in de kelder, we hebben al beter gehad...
Ontbijtbuffet was zeker in orde! Ligging en zicht op haven is gewoonweg prachtig!

Datum van verblijf: oktober 2014
Anabela B, Gerente geral van Altis Belém Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2014

Onze hartelijke dank dat u Altis Belém Hotel & Spa gekozen heeft voor uw verblijf in Lissabon!

Ook stellen we het op prijs dat u de tijd genomen heeft hier op deze site uw ervaringen in ons hotel te delen.

Uw commentaren zijn zeer belangrijk voor ons en helpen ons om de service aan de klant te beoordelen en ook om ons personeel te motiveren.

We kijken uit naar de gelegenheid u weer te mogen ontvangen en staan volledig ter uwer beschikking.

Beoordeeld op 29 september 2014

Prachtig hotel, rustig gelegen, mooi design, kraaknet, zeer vriendelijk personeel, ontbijt was zeer royaal (heerlijk).
De spa is top, aangenaam, rustig, met sauna en hamman. Zwembad op dak is klein, maar hoeft niet meer te zijn, leuke verfrissing tijdens het zonnebaden! De view is gewoonweg schitterend, zicht op de Taag, tussen de Torre de Belem en het monument van de ontdekkingen. Uit je bed kijk je gewoon de kleine haven in, waar zeilbootjes binnen en buiten varen! Zalig!
We aten niet in het hotel, maar alle suggesties van het personeel waren super!
Voor herhaling vatbaar!!!! Uitstekend hotel!

Kamertip: Misschien niet de kamer nemen dichtst bij straat, maar dan nog hoor je bijna niks! Voor de rest allen mooie kamers, suites zijn ook heel mooi!
Datum van verblijf: september 2014

Im Namen von der gesamten Belegschaft möchte ich Ihnen herzlich danken dass Sie Altis Belém Hotel & Spa ausgewählt haben für Ihren Aufenthalt in Lissabon und für Ihre freundlichen Bemerkungen.

Ihre Bemerkungen sind sehr wichtig für uns. Sie helfen uns unseren Service am Kunden zu bewerten, Mängel zu beheben und Schwachstellen zu entdecken wo die Installationen und der Service verbessert werden können und auch wo unsere Mitarbeiter motiviert werden können.

Wir hoffen dass Sie wiederkommen werden.

Herzlichst,

Beoordeeld op 4 december 2012

We verbleven 3 nachten in dit hotel.
De standaard en service zijn zeer hoog en als je van design houdt dan is dit volgens mij het beste hotel in Lissabon.
Hadden kamer met prachtig zicht op de jachthaven.
Ligging is wat uit het centrum maar taxi is zeer goedkoop in Lissabon (minder dan 10 € naar centrum) dus dat is geen enkel probleem.
wandelafstand (5 minuten) van toren van Belem dus ideaal als je vanuit het hotel een wandeling wil maken.
Op het hotel is niets aan te merken en de Spa faciliteiten zijn prachtig met 2 grote turkse stoombaden in witte marmer en prachtig binnenzwembad.
Ook het onthaal aan receptie en bediening in het restaurant zijn top.
één van de beste 5 * hotels waar we ooit geweest zijn en we hebben al wat ervaring.
Ik geef 4 sterren qua locatie maar als je niet tegen een korte taxirit opziet dan mag dit ook 5 sterren zijn.
enjoy.

Datum van verblijf: november 2012
Anabela B, Gerente geral van Altis Belém Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2012

Beoordeeld op 13 mei 2012

we reizen veel, en dit hotel staat in onze persoonlijke top3.(eigenlijk top1)
Zowel de ligging, service en kwaliteit is voor ons onvergetelijk!
De ruime, moderne en goed-uitgeruste kamers, maken dit hotel een topper.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet op terras, met uitzicht op de jachthaven van Bellém.
Zwembad op dakterras en uitstekende wellness aanwezig.
Prima coctailbar en terras zijn uitnodigend, ook voor de locale voorbijgangers.

Als we tijd over hebben, gaan we dit jaar zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2011
altisbelem, General Manager van Altis Belém Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2012