Turim Restauradores Hotel
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

NH Hotels
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

SANA Reno Hotel(Lissabon)
  • Inclusief ontbijt
Holiday Inn Express Lisbon Oeiras(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
HIExpress.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Melia.com
  • Restaurant
Corinthia Hotel Lisbon(Lissabon)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 218 per nacht.

PortoBay Marques(Lissabon)
Travelocity
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lissabon bezoeken dan is dit Het hotel! Super centrale ligging. Vriendelijk personeel bij ontvangstbalie. Slaapkamers en ontbijt zijn correct. Ook gezellig bar met goede bediening. Tip: ga naar dakterras van hotel Eden. Hotel ligt om de hoek. Leuk moment om de middag af te sluiten. TIP: let goed op je auto en je spullen want er zijn veel BOEVEN in Lissabon die je spullen afpakken!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen met Alliance veteranen hockeyteam overnacht in hartje Lissabon. Goede douches, prima bedden, schone kamer en goed bereikbaar met goedkope Uber taxi. Aandachtspunten zijn slechte airco ( staat 's nachts uit), donkere kamer aan binnenplaats, matig ontbijt(met enigszins overwerkt en weinig attent personeel), zeer beroerde koffie uit automaat.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel centraal gelegen. Pittoresk trammetje voor de deur.
Goed aan te reizen vanaf de luchthaven met het openbaar vervoer.
Vriendelijk personeel. Kamer donker en klein, maar werd erg goed schoongemaakt.
Ontbijtruimte wat krap voor aantal kamers, daardoor soms wachten op een vrij plekje. En tegen het einde werd het buffet niet meer adequaat aangevuld.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op super locatie. Maar redelijk aan de prijs. Echt naast het trammetje "Gloria". Om de hoek alle openbare vervoerders. Kamers niet heel groot maar voldoende, je hoeft er natuurlijk alleen maar te slapen...
Wij zaten aan de achterkant en helemaal niets gehoord van buitengeluiden oid.
Ontbijt hadden we niet bijgeboekt, maar hebben wij de eerste ochtend wel gedaan (€ 7, -). Viel vies tegen voor zo'n net hotel. Heel matig. Beter even bij het trammetje naar beneden, oversteken en dan heerlijk ontbijt bij Fabrica de Nata.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld

Hotel ligt heel centraal en dichtbij metrohalte en dichtbij halte van de Aerobus nr. 1 (bus vanaf vliegveld naar centrum). Wij hebben het openbaar vervoer niet gebruikt, alles was goed lopend te bereiken. Bovendien zagen we het beroemde tramlijntje 28 constant helemaal vol zitten en reed deze tram de haltes voorbij waar mensen stonden te wachten. Zooo vol was ie elke keer.Om de hoek van het hotel gaat een trammetje omhoog de heuvel op, maar als je aan de achterkant van het hotel slaapt, heb je totaal geen last van het tramlawaai. Kamer is sober maar prima. Fijne bedden, badkamer ruim met fijne douche. Geen wifi op kamer, wel in de lobby en de ontbijtruimte. Ontbijt was voldoende.
Airco op kamer was prima en bijna geluidloos.
Als je de heuvel waar de tram op rijdt, naar beneden loopt, ben je binnen 3 minuten lopen bij het station. Loop je naar boven (zware klim!) dan kom je in een leuke wijk met veel goede restaurantjes en meteen rechts boven een soort 'food market' met schitterend uitzicht over de stad. Bij een late terugvlucht kun je na het uitchecken gratis je bagage in een aparte ruimte van het hotel laten staan totdat je vertrekt.

Kamertip: Kamers aan de achterkant zijn rustiger qua geluid van de tram.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie