“Heerlijk eten en de prijs is goed.”
Beoordeling van Royal Spice Restaurante

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 13 van 5.661 Restaurants in Lissabon
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten voor niet veel geld. Het personeel is vriendelijk en helpt je met kiezen. Aanrader om daar te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede beoordelingen op tripadvisor en lekker dichtbij, dus op naar Royal Spicy restaurant!
Echt heel goed, precies goed gekruid, superzacht lamsvlees (Korma) en kip (Royal), luchtig naambord (knoflook) en goed gevulde pilavrijst. Koffie met een zoete cake, leek op spekkoek, maar de smaak was heel anders, kruidig met vleug kokos. Zonder overdrijven, we hebben gesmuld! Heren van de bediening zijn vriendelijk, voorkomend, behulpzaam zonder opdringerig te zijn.
Kunnen we dit restaurant mee naar huis nemen?

Datum van bezoek: september 2019
31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is vrij basic, aangekleed met wat schilderijen, landkaart en vlaggen uit Nepal. Personeel is vriendelijk en doet hun best om het gesprek met je aan te gaan. Hoofdgerechten ruim voldoende, en smaken heerlijk. Naanbrood lekker. Reserveer via Tripadvisor, dan 30% korting op hoofdgerecht.

26 augustus 2019 beoordeeld

zeer smaakvol, gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening en goedkoop. ook de wijn is heerlijk! aanrader!

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker gegeten en super aardige bediening!
We werden goed geadviseerd over het eten en drinken. Er kwam ons niks te kort.

Reizigers die Royal Spice Restaurante bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Royal Spice Restaurante geweest? Deel je ervaringen!