Beoordeeld op 12 juli 2016

Goede prijs voor overnachting incl. ontbijt!
Kamer had alles wat we nodig hadden. Bed sliep prima en als het raam dicht was totaal geen last van het geluid buiten.

Airco hebben we wel snel uitgezet die was dermate vies dat we steeds moesten niezen

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 5 december 2015

Lissabon een stad dat je zeker moet bezoeken en als je een paar nachten in een goedkoop en toch degelijk hotel wil verblijven dan is hotel Dah zeker een aanrader.
Het is gelegen tussen twee metrostations en ideaal om van de luchthaven te bereiken via de rode metro lijn. Stap dan af in Olaias station als je van de luchthaven komt omdat dit minder belastend is met de bagage om naar het hotel te wandelen.
Voor de rest hebben we steeds Alameda station genomen om naar het oude stadsgedeelte te gaan. Dit ligt op 5 minuten wandelafstand van het hotel en het is een mooie wandeling langs de fontein en het plein.
Het ontbijt is goed en zeker voldoende om je dag te starten.
Kamers zijn proper en worden dagelijks schoon gemaakt.
Het personeel is zeer behulpzaam en geeft je tips met een map van wat er zoal te zien is en hoe je daar geraakt.
Dus als ik ooit terug ga naar Lissabon kiezen wij zeker terug voor hotel Dah

Kamertip: Als je kamer 701 neemt dan lig je op het hoogste verdiep naast de ontbijtruimte maar je hebt een prachtig uitzicht over Lissabon.
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 23 oktober 2015

Dit hotel ligt net buiten het centrum van Lissabon. Het metrostelsel is perfect in Lissabon dus je bent zo in het centrum. Het hotel ligt bovenop een heuveltje wat een pittig klimmetje is. De kamer die wij hadden was niet heel ruim, maar wel erg schoon en netjes. Iedere dag werd er netjes schoongemaakt. Minpunt was dat het vrij gehorig was en onze kamer naast de lift lag, waardoor we 's ochtends vroeg af en toe wakker werden. Dit hotel is aan te bevelen voor mensen die een goedkoop maar wel een fijn hotel willen hebben.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 19 juni 2015

We logeerden in hotel DAH tijdens een citytrip naar Lissabon. De kamers zijn netjes maar niet erg groot, net gepast voor een citytrip, niet voor een vakantie waarbij je meer tijd wil doorbrengen in je hotel. De ligging van het hotel is goed, een 10-tal minuutjes wandelen van 2 verschillende metrohaltes.
We waren zeker tevreden over ons verblijf.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 23 april 2015

'De kamer was klein maar proper, we hadden ook een balkon wat het wel extra aangenaam maakte. Het enige rare was dat de douche bij wijze van spreken in de kamer stond dus niet een badkamer. Het ontbijt was goed en lekker, alleen 1 dag heb ik beschimmeld toast brood gehad was wel spijtig. Het personeel heel vriendelijk! De liften zijn super klein( beetje claustrofobisch)..
Ook geen bar voor 's avonds nog iets te drinken . Direct naast het hotel is wel een halletje met eet en drink automaten dus daar hebben we elke avond ons drinken gehaald. Even verderop is een pizzeria welke heel erg lekker en heel erg betaalbaar was, een dikke aanrader! Voor de rest alles goed bereikbaar met de metro, maar wel stukje wandelen.
Zeker geen taxi nemen.. Wij hebben van de luchthaven naar het hotel (10min rijden) een genomen en moesten hiervoor 25€ betalen.

Kamertip: Hopen op een kamer met balkon, anders zijn de kamers echt veeeeel te klein.
Datum van verblijf: april 2015