Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (514)
Beoordelingen filteren
514 resultaten
Waardering van reizigers
104
271
101
24
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
104
271
101
24
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 514 beoordelingen
Beoordeeld op 29 december 2014 via mobiele applicatie

Wij kwamen kerstavond aan in het hotel. Helaas was er geen restaurant in de buurt meer open hebben we roomservice besteld. Erg duur, 8 euro voor een hamburger uit de magnetron. Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De auto konden we gratis in de straat ernaast parkeren. Met metro naar het centrum was goed te doen. Lekker bed, kamer is prima.

Datum van verblijf: december 2014
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank JenD1986
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nena F, Director of Sales van Hotel Dom Afonso Henriques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2015
Google-vertaling

Dear JenD1986

Many thanks for your input and for taking the time to send it to us.

Our Room Service offers small snacks to our guests such as hamburgers (with side of gourmet crisps), lasagna, toasts, soup, desserts, etc... for our guests' convenience at competitive prices.
I am sorry the item chosen by you was not according to your expectations.

We offer private parking for all ours clients' comfort and safety. There s parking nearby, but mostly with meters or for residential permit holders only. This allows our guests to avoid any potential fines by the police.

We hope to welcome you in a near future.

Once again, thank you for your feedback.

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 6 november 2014

We verbleven voor 5 dagen in dit hotel. De locatie was niet helemaal in het centrum, maar dat vonden we juist prettig. Zeker omdat het maar een korte metrorit was naar het centrum. Dit gaf ons ook de kans om andere leuke gebieden van Lissabon te verkennen.
De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamer was een beetje klein, maar dat was niet erg zeker gezien de prijs, en vooral omdat de kamer schoon en comfortabel was.
Het ontbijt was oke, maar niets bijzonders.
De dichtstbijzijnde metrostations bij het hotel zijn Alameda en Olaias. Ik adviseer u sterk om te stoppen bij station Olaias omdat het een prachtig station is vanaf een architectonisch oogpunt en is voorgedragen als een van de beste in Europa.
Als u bij station Alameda op uw weg naar het hotel uitstapt, kunt u door een mooi park met een prachtige fontein lopen.

1  Bedank Daniel-Dan_LDN-
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 3 januari 2013

We hebben net 5 nachten doorgebracht in dit hotel en we waren heel tevreden. Dit is de eerste keer dat we in een 2 sterren hotel logeerden en we waren echt verrast. Personeel waren zeer behulpzaam, vooral Luisa, ze sprak heel goed Engels en heeft ons uitstekende tips gegeven. Ze nam elke dag bij het ontbijt de tijd om met ons te praten, echt geweldig. Het ontbijt is trouwens prima, zelfs met verse fruit salade!
We hadden een driepersoonskamer, het was wel een beetje gehorig maar viel wel mee, bedden zijn comfortabel en schoon. Badkamer is ook schoon en elke dag schone handdoeken.
Liggen van het hotel is niet in de beste beurt maar eigenlijk viel dat ook mee, nooit last van iemand gehad. Met een Taxi is het 10 minuten van het vliegveld en heeft €8 gekost, met de metro duurt het wel langer maar dat kost €1,25. Naar het centrum inclusief lopen naar het metro station is het 20 minuten, prima te doen, alleen op de terug weg ( als je uitstapt bij Alameda) is het wel bergopwaarts. Als je dat niet wil moet je bij Olaias uitstappen

Kamertip: Kamer 301 was lekker groot
Datum van verblijf: december 2012
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank patricia b
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juni 2012

Prima hotel voor een bezoek aan Lissabon. Hotel heeft alle ingrediënten voor een goed verblijf: goede bedden, goede isolatie en een prettige locatie ten opzichte van het centrum (vijf minuten lopen naar de metro).

'S ochtends een prima ontbijtbuffet en uitstekende service van het personeel (met name Jeffrey is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, zelden meegemaakt). De kamer was erg schoon; geen vuiltje te bekennen. Ook de douche was uitstekend. Wil je niet teveel geld uitgeven aan een hotel, maar wel heel veel waar voor je geld hebben? Kies dan voor Hotel DAH. Bij een volgend bezoek aan het prachtige Lissabon keren wij hier zeker terug!

Kamertip: Room 603 was perfect!
Datum van verblijf: juni 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank piter1985
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 november 2018

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nena F, Director of Sales van Hotel Dom Afonso Henriques, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken