“Alles was perfect !”

Geclassificeerd als nr. 941 van 5.662 Restaurants in Lissabon
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was perfect, het restaurant zelf zag er niet zo super uit, maar de obers overtuigden ons al direct om eens binnen te gaan kijken. Er is heel veel keuze op de menukaart; vis, vlees, rijst, omelette, en nog zoveel meer. De obers waren supervriendelikk bij het op en afdienen. Zeker de Sangria bestellen! De Sangria wordt zelfgemaakt en is overheerlijk. Je krijgt zeker waar voor je geld. Het steegje is ook zeer gezellig en leuk afgelegen. We werden gewoon gelukkig om de obers zo vriendelijk te zien. Top ervaring!

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2018 beoordeeld

Dit restaurant is net wat afgelegen van de drukke straatjes en is in een gezellig klein omhooglopend straatje. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is prima en niet duur. We hebben hier geluncht en vonden het eten gewoon goed, maar ook niet uitzonderlijk.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 juni 2018 beoordeeld

Alles was heel goed, gezellige straat en perfect eten.
Wij zijn bediend door Robin.
Lekker eten, zeer goede suggesties gegeven.
Alles was perfect en goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: mei 2018
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vegetarische curry, kip piri piri, lekkere desserts. Prima wijnen. Leuke bediening. Het licht viel 4 keer uit. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: september 2017
23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en heel vriendelijke beoordeling. Goede wijn. Visies er prima. Prijs-kwaliteit-verhouding goed. Voor nog geen 30€ voor-, hoofd- en nagerecht en koffie plus ruim wijn en water. Goed voor een lekker avondje

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Restaurante Floresta do Calhariz bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Restaurante Floresta do Calhariz geweest? Deel je ervaringen!