“Lekker ”
Beoordeling van Tapas n' Friends Trindade

Tapas n' Friends Trindade
Reserveren met
Tapas n' Friends Trindade is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 333 van 5.024 Restaurants in Lissabon
Wijk: Chiado & Carmo
Wijk: Chiado & Carmo
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De gewenste gerechten moet je aankruisen op een papiertje.
Vriendelijk personeel (preken niet allemaal Engels)
Prima eten.

Kayo T, Gestor de Relações com o Cliente van Tapas n' Friends Trindade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Hello,
Thank you so much for taking your time to give us feedback! Customers like you make all of our efforts be worth it!

8 mei 2018 beoordeeld

Met z,n vieren binnen gegeten, de diverse tapa,s waren heerlijk vooral de garnalen en de saus waarin ze zijn gebakken. De tafels zijn erg klein en de houten krukken zitten niet erg lekker. De bediening was prima en het eten kwam vlot op tafel. Met 4 personen, wijn, tapas en koffie waren we 130 euro kwijt. Je krijgt een kaart waarop je de hapjes op invult.

Kayo T, Gestor de Relações com o Cliente van Tapas n' Friends Trindade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Hello,
Thank you so much for taking your time to give us feedback! We'll keep improving our restaurant and hope to see you again next time you visit Lisbon!
Best regards

19 april 2018 beoordeeld

Heerlijke tapas, veel keuze, leuke bediening, lekker terras op een mooi pleintje, met terrasverwarmers!

Kayo T, Gestor de Relações com o Cliente van Tapas n' Friends Trindade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Hello,
We are glad you enjoyed both our restaurant and our food! Thank you for your feedback and hope to see you again next time you visit Lisbon!

22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en goed bediend door Joy. Een aanrader. Gezellig en knus. Nadien een heerlijke port van het huis als afsluiter.

Kayo T, Gestor de Relações com o Cliente van Tapas n' Friends Trindade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Hello,

Thank you for your feedback; we're glad to hear that our restaurant met all of your expectations! We hope to offer you an even better service on your next visit.

Best regards from Lisbon

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede bediening, goede omkadering, aanrader en heel ruime keuze aan lekkere en lokale tapas! Obrigado, thank you Joy

Kayo T, Gestor de Relações com o Cliente van Tapas n' Friends Trindade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Reizigers die Tapas n' Friends Trindade bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District
Lissabon, Lisbon District

In Tapas n' Friends Trindade geweest? Deel je ervaringen!