“Lekker geluncht”

Geclassificeerd als nr. 609 van 4.922 Restaurants in Lissabon
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan dit restaurant tegen gekomen. Lekkere kipsalade gegeten en een heerlijk drankje van gemixt fruit! Leuke geholpen door de barman Gabriel Diogo.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het terras; bruchetta en champignon truffel crème. Goed geholpen door Gabriel Diogo!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur.

Lekker voorgerecht met mozarella.

De lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten. In makkelijk pizzabord en een flinterdunne bodem.

Heerlijke sangria met roodfruit en bubbels.

Een 9.

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen vanmiddag voor een late lunch. Het personeel is niet reuze enthousiast, maar doen hun werk. De pizza’s en salade zijn erg in de smaak gevallen. De uitstraling van het restaurant is modern en erg stijlvol. Wij hadden uitzicht op de keuken en dat zag er gaaf uit. Veel wordt zelf bereid.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pasta carbonara gegeten, ook een pizza diavola (pittige salami) heeft uitstekend gesmaakt. Tiramisu mooi geserveerd en smaakte lekker. Een mooi modern restaurant waar het personeel vriendelijk is. Reserveren aan te raden.

Reizigers die Otto bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Otto geweest? Deel je ervaringen!