Beoordeeld op 9 september 2019

De WC was veel te klein, zo klein dat de deur zelfs niet dicht kon. De WC en douche zijn ook geen aparte ruimte. De kamer op zich is klein in het algemeen, met geen plaats om koffer te plaatsen of geen kast om kledij te leggen. Ook was de kamer smerig. Naast het bed lagen lange haren. Hulp bij het naar boven sleuren van de koffers via de trap (geen lift aanwezig) ontbrak.

Het ontbijt was wel in orde. De ligging is inderdaad dicht bij het centrum, maar de straat waar het hotel ligt plakt en stinkt naar alcohol en urine.

Ook was er ‘s nachts een probleem waarbij de buren hun kamer niet binnen geraakten. Een uur lang kabaal en licht in de gang waren het gevolg.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 september 2019

Dankzij de reviews waren we op de hoogte dat het hotel geen lift heeft en konden we op voorhand een upgrade naar een kamer op de 2e verdieping regelen. Heel fijn hotel oo een uitstekende locatie. Verzorgd en uitgebreid ontbijt. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prachtige renovatie van een historisch pand.
Toch zou het correcter zijn wanneer er duidelijk vermeld staat dat er geen lift is.

Kamertip: Vraag de verdieping van de kamer en geef voorkeur aan de achterzijde.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel in centrum Lissabon. Mooi gerenoveerd. Foto’s op site kloppen.
Wij zaten in 4 persoons kamer aan achterkant van hotel. Geen last van geluid van buiten ‘s nachts. Let op: Er is geen lift.
Ontbijt helemaal goed in restaurant naast hotel. Veel keus.
Zeer vriendelijk personeel bij hotel en restaurant.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Top locatie. Gastvrije mensen. Prima kamer. Je krijgt alle Info en tips mee om de stad te bezoeken. Kamer is netjes. Toilet had 1/2 meter groter gekunt. Dan kunnen de langere mensen er ook normaal gebruik van maken. Hou rekening mee dat er iets van geluidsoverlast is als je een kamer aan de voorkant heb. Ons hinderde het niet. Maar kan me voorstellen andere wel.

Datum van verblijf: juli 2018
262BoutiqueHotel, Recepcionist van 262 Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Bedankt Jasper dat je voor ons hotel hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om een opmerking over je verblijf achter te laten. We zijn zo blij dat je van je accommodaties hebt genoten en de tips van onze medewerkers hebben je geholpen om een geweldig bezoek aan Lissabon te brengen! Het spijt ons te horen dat je het toilet klein vond. De kamers aan de voorzijde van het hotel hebben dubbele ramen om ervoor te zorgen dat het geluid niet hinderlijk is. We hopen je snel weer te zien!

Beste wensen,
Catarina Dias
Front Desk

Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten geslapen tijdens ons verblijf in lissabon. Prima hotel, wel weinig privacy (geen wc deur en douche is van glas). Let erop dat het hotel midden in pink street zit en er veel muziek wordt gedraaid. Wij hebben 3 van de 4 nachten wakker gelegen vanwege deze herrie

Datum van verblijf: februari 2018