“Niet echt bijzonder”

Geclassificeerd als nr. 164 van 4.852 Restaurants in Lissabon
Wijk: Graça & São Vicente
Wijk: Graça & São Vicente
31 mei 2018 beoordeeld

De verwachtingen waren gezien de beoordelingen hier op Tripadvisor hoog gespannen maar eerlijk gezegd viel het ons tegen. Fantasieloos vegetarisch is nog de beste omschrijving. Jammer

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net om de hoek waar we logeerden. Elke dag wisselend menu met 2 keuzes. Gezellige inrichting, vriendelijke ontvangst en lekker eten. Eentje om naar terug te keren als we nog eens in Lissabon zijn!

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename zaak met super lekker eten en uiterst vriendelijke bediening. Hoewel ik alleen was voelde ik me zeer welkom en kwam de eigenaar Antonio een babbeltje doen. Het eten was heerlijk, de wijn ook. Enige minpunt dat ik kan bedenken: ik kon niet met Mastercard betalen. Maar dat was op zich geen probleem voor mij. Wel handig om op voorhand te weten... Ik kom nog terug!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en een leuke sfeer! Vooral de tempura is een aanrader. Alles wordt elke dag weer anders gemaakt, afhankelijk van de groenten die er die dag aanwezig zijn. Heerlijke afwisseling tussen alle vlees en visgerechten van de Portugese keuken!

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi restaurant (gehele interieur door eigenaar ontworpen en uitgevoerd) nette bediening heel gezellige sfeer en heerlijk eten. Echt een aanrader.

Reizigers die Restaurante Graca 77 bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Restaurante Graca 77 geweest? Deel je ervaringen!