Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

Priceline
  • Zwembad
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Restaurant
SANA Reno Hotel(Lissabon)
Trip.com
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Corinthia Hotel Lisbon(Lissabon)
Agoda.com
PortoBay Marques(Lissabon)
Travelocity
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met vriendelijke service, centraal gelegen en betaalbare prijs.

Alle toeristische trekpleisters binnen loopafstand. Word het toch iets te vermoeiend dan pak je de beroemde tramlijn 28 die achter het hotel voorbij rijdt. Ook de metro is op loopafstand.

Kortom, echt een aanrader!

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

Erg goed hotel en zeer centraal gelegen in de stad met alle voorzieningen.
Personeel is vriendelijk, behulpzaam en neemt alle tijd voor je.
Kamer was schoon en goed.
Badkamer en toilet schoon en netjes met alle faciliteiten.

Kamertip: 2e verdieping rustig en kleinschalig.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
VincciHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Vincci Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2015

Dear Ms. Margaret N,

I want to take the opportunity to thank you for choosing Vincci Baixa and for reviewing your stay.

I am delighted to read that you enjoyed our location and facilities, and that our staff helped you with everything you needed. We all work hard to make our guests feel like home.

Thank you very much once again.

I hope to welcome you back again in the near future.

With kind regards,

Isabel Hurtado

7 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal in de stad gelegen. De kamers kunnen wat claustrofobisch zijn en een kleine opknapbeurt zou geen kwaad kunnen, maar prijs-kwaliteit is prima in orde. Uitgebreid ontbijtbuffet, goed restaurant en kleine bar. Vlak bij rijden de trams, maar eigenlijk alles ook gewoon op loopafstand gelegen.

Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
VincciHoteles, Assistant General Manager van Vincci Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2014

Dear Mr. Kilidoc,

Thank you very much for taking the time to write us a review on this website.

We are glad to read you enjoyed our lovely location.

As breakfast is the most important meal of the day, we always provide our guest with a wide variety of daily fresh products to enjoy, because we care about all of you, we are happy you enjoyed it.

Thank you very much for your comment.

With best regards,

The Vincci Baixa Hotel

3 mei 2014 beoordeeld

Het hotel ligt heel erg centraal in de stad, waardoor vrijwel alles op loopafstand is. De metro is ook erg dichtbij.
Schone, nette kamer, wel wat aan de kleine kant. Personeel is heel erg vriendelijk en erg attent.
Voor onze late-out check werd geen extra geld in rekening gebracht.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
23 april 2014 beoordeeld

Gastvrije behulpzame service. Schoon modern ingericht hotel met mooie kamers ( wij zaten in 307) en badkamer met stortdouche. Ontbijt prima maar prijzig. Ga heerlijk ontbijten bij
Eric Kayser naast de uitkijktoren . Hier kan je zoooo lekker ontbijten , taartjes eten , koffie drinken . 5 minuten lopen van dit hotel! Ontbijt met verse jus etc € 6 !

Kamertip: Geen kamer naast de lift nemen . Alle 107,207,307 etc zijn top.
  • Verbleef: april 2014, reisde met een partner