“Geweldig hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Vincci Baixa
Beoordeeld als nr. 54 van 255 hotels in Lissabon
Eco-leadersNiveau Zilver
15 augustus 2015 beoordeeld

Erg goed hotel en zeer centraal gelegen in de stad met alle voorzieningen.
Personeel is vriendelijk, behulpzaam en neemt alle tijd voor je.
Kamer was schoon en goed.
Badkamer en toilet schoon en netjes met alle faciliteiten.

Kamertip: 2e verdieping rustig en kleinschalig.
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
VincciHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Vincci Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2015

Dear Ms. Margaret N,

I want to take the opportunity to thank you for choosing Vincci Baixa and for reviewing your stay.

I am delighted to read that you enjoyed our location and facilities, and that our staff helped you with everything you needed. We all work hard to make our guests feel like home.

Thank you very much once again.

I hope to welcome you back again in the near future.

With kind regards,

Isabel Hurtado

7 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal in de stad gelegen. De kamers kunnen wat claustrofobisch zijn en een kleine opknapbeurt zou geen kwaad kunnen, maar prijs-kwaliteit is prima in orde. Uitgebreid ontbijtbuffet, goed restaurant en kleine bar. Vlak bij rijden de trams, maar eigenlijk alles ook gewoon op loopafstand gelegen.

Verbleef: December, 2014, reisde voor zaken
VincciHoteles, Assistant General Manager van Vincci Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2014

Dear Mr. Kilidoc,

Thank you very much for taking the time to write us a review on this website.

We are glad to read you enjoyed our lovely location.

As breakfast is the most important meal of the day, we always provide our guest with a wide variety of daily fresh products to enjoy, because we care about all of you, we are happy you enjoyed it.

Thank you very much for your comment.

With best regards,

The Vincci Baixa Hotel

3 mei 2014 beoordeeld

Het hotel ligt heel erg centraal in de stad, waardoor vrijwel alles op loopafstand is. De metro is ook erg dichtbij.
Schone, nette kamer, wel wat aan de kleine kant. Personeel is heel erg vriendelijk en erg attent.
Voor onze late-out check werd geen extra geld in rekening gebracht.

• Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
23 april 2014 beoordeeld

Gastvrije behulpzame service. Schoon modern ingericht hotel met mooie kamers ( wij zaten in 307) en badkamer met stortdouche. Ontbijt prima maar prijzig. Ga heerlijk ontbijten bij
Eric Kayser naast de uitkijktoren . Hier kan je zoooo lekker ontbijten , taartjes eten , koffie drinken . 5 minuten lopen van dit hotel! Ontbijt met verse jus etc € 6 !

Kamertip: Geen kamer naast de lift nemen . Alle 107,207,307 etc zijn top.
  • Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
29 november 2012 beoordeeld

Wij hebben genoten van Lissabon met als uitvalsbasis het hotel Vincci Baixa. Ideaal gelegen ten opzichte van bus, tram en metro.
Vriendelijke personeel en een prima kamer, niet al te veel kastruimte, maar het was te doen.
Wij maakten geen gebruik van het ontbijtbuffet voor € 15,- per persoon, op bijna elke straathoek
kan prima ontbeten worden.

Kamertip: wij hadden een kamer op de vijfde verdieping met een balkonnetje
  • Verbleef: November, 2012, reisde met een partner
23 mei 2012 beoordeeld

Perfect gelegen hotel voor een city trip, bijna alles op loopafstand! Kleine kamer maar goede praktische indeling.

• Verbleef: Juni, 2011, reisde met vrienden
9 oktober 2011 beoordeeld

we hebben er 4 nachten doorgebracht. Het hotel was dichtbij "alles", ook veel toeristische plekken!
Kamers zijn goed, mooi en comfortabel. Miste wel een aantal dingen zoals voldoende kastruimte, bad en bv een waterkoker! Lobby is idd aan de kleine kant. Echter het is allemaal erg goed verzorgd en schoon.

• Verbleef: Oktober, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lissabon bekeken
Hotel Santa Justa
Inspira Santa Marta Hotel
nr. 34 van 255 in Lissabon
3.324 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Vincci Baixa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vincci Baixa

Adres: Rua Do Comercio, 32 a 38 | Rua Do S.Juliao, no 47 a 57, Lissabon, Portugal
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Lissabon > Baixa, Rossio & Restauradores
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 13 eco-hotel in Lissabon
Nr. 16 familiehotel in Lissabon
Nr. 23 romantisch hotel in Lissabon
Nr. 27 zakenhotel in Lissabon
Nr. 48 luxe hotel in Lissabon
Prijsklasse: € 78 - € 354 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Vincci Baixa 4*
Aantal kamers: 66
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Vincci Baixa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Vincci Baixa Hotel Lisbon
Vincci Hotel Lisbon
Vincci Hotel Baixa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?