• Bar/lounge
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

• Restaurant
  • Zwembad
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
SANA Reno Hotel(Lissabon)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
7 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal in de stad gelegen. De kamers kunnen wat claustrofobisch zijn en een kleine opknapbeurt zou geen kwaad kunnen, maar prijs-kwaliteit is prima in orde. Uitgebreid ontbijtbuffet, goed restaurant en kleine bar. Vlak bij rijden de trams, maar eigenlijk alles ook gewoon op loopafstand gelegen.

Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
VincciHoteles, Assistant General Manager van Vincci Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2014

Dear Mr. Kilidoc,

Thank you very much for taking the time to write us a review on this website.

We are glad to read you enjoyed our lovely location.

As breakfast is the most important meal of the day, we always provide our guest with a wide variety of daily fresh products to enjoy, because we care about all of you, we are happy you enjoyed it.

Thank you very much for your comment.

With best regards,

The Vincci Baixa Hotel

3 mei 2014 beoordeeld

Het hotel ligt heel erg centraal in de stad, waardoor vrijwel alles op loopafstand is. De metro is ook erg dichtbij.
Schone, nette kamer, wel wat aan de kleine kant. Personeel is heel erg vriendelijk en erg attent.
Voor onze late-out check werd geen extra geld in rekening gebracht.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
23 april 2014 beoordeeld

Gastvrije behulpzame service. Schoon modern ingericht hotel met mooie kamers ( wij zaten in 307) en badkamer met stortdouche. Ontbijt prima maar prijzig. Ga heerlijk ontbijten bij
Eric Kayser naast de uitkijktoren . Hier kan je zoooo lekker ontbijten , taartjes eten , koffie drinken . 5 minuten lopen van dit hotel! Ontbijt met verse jus etc € 6 !

Kamertip: Geen kamer naast de lift nemen . Alle 107,207,307 etc zijn top.
  • Verbleef: april 2014, reisde met een partner
29 november 2012 beoordeeld

Wij hebben genoten van Lissabon met als uitvalsbasis het hotel Vincci Baixa. Ideaal gelegen ten opzichte van bus, tram en metro.
Vriendelijke personeel en een prima kamer, niet al te veel kastruimte, maar het was te doen.
Wij maakten geen gebruik van het ontbijtbuffet voor € 15,- per persoon, op bijna elke straathoek
kan prima ontbeten worden.

Kamertip: wij hadden een kamer op de vijfde verdieping met een balkonnetje
  • Verbleef: november 2012, reisde met een partner
23 mei 2012 beoordeeld

Perfect gelegen hotel voor een city trip, bijna alles op loopafstand! Kleine kamer maar goede praktische indeling.

• Verbleef: juni 2011, reisde met vrienden