29 september 2016 beoordeeld

Dit is een uitstekend hotel met alles "erop en eraan".

Zeer hartelijke ontvangst bij het inchecken. Een grote lobby met aanpalend de bar en restaurantgedeelte. De inkom heeft een chique uitstraling, althans voor ons, 'gewone' reizigers en geen zakenmensen. Ik heb wel de indruk dat hier vooral zakenmensen komen. Het hotel heeft dan ook 5 sterren en is niet echt goedkoop te noemen. 's Morgens zie je die zakenmannen een taxi nemen, met een kwaliteitskoffie (in een beker) in de hand, waarschijnlijk op weg naar hun meeting.

Wij verbleven in een mooie, moderne en tamelijk ruime kamer met een uitstekend kingsize bed (zachte matras). Goede airco, goede geluidsisolatie en een waterkoker.

In de badkamer konden we kiezen tussen een bad nemen of een douche (apart van elkaar), en de - uitstekende - douche heeft enkele 'toeters en bellen' zoals verschillende sproeikoppen, mét handleiding...
Wel wat eigenaardig is dat de badkamer is afgescheiden van de (slaap)kamer met een glazen deur, wat 's nachts een beetje lastig kan zijn als er iemand naar de wc moet, omdat het licht van de badkamer zo 'doorschijnt' naar de kamer en de partner wakker kan worden.

Het ontbijt was zeer goed, zeer uitgebreid en zeer gevarieerd en vindt plaats in een aangename ruimte op het gelijkvloers (met grote ramen), en wie wil, kan ontbijten op het aanpalend terras.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
27 februari 2016 beoordeeld

Locatie is centraal gelegen. Kamers zijn ruim, heerlijk grote badkamer. Personeel is heel vriendelijk, super behulpzaam, helpen je met boeken van activiteiten etc. Ik zou hier zeker nog een keer terug gaan als ik in Lissabon ben.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
1 februari 2016 beoordeeld

Top hotel! Wij hadden de suite met mooi uitzicht over de stad inc het kasteel. Nu is de stijle helling een voordeel en nadeel... je hebt prachtig uitzicht maar het is een best klimmetje wanner je naar je hotel gaat. Ook is het ontbijt lekker maar geen 18 euro waard per persoon. Voor dit geld kan je elders heel uitgebreid brunchen of ontbijten.

Maar alles was prima.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
9 april 2015 beoordeeld

Zeer mooi hotel, 5 sterren waard, goed gelegen, dichtbij het centrum, je kan te voet alles verkennen, wel een straat bergop om er te geraken, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk en bekwaam personeel,

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
9 november 2014 beoordeeld

Mooi hotel met een ontspannen sfeer. De kamer was ruim met een lekker bed en een mooie badkamer. Ontbijt was uitgebreid en goed. Medewerkers vriendelijk maar met gepaste afstand.
De locatie van het hotel is perfect. Rustig maar binnen 5min in het centrum. Het enige nadeel is de klim de heuvel op wat met een koffer misschien wat lastig is. Advies: neem een taxi vanaf het vliegveld.

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner