“Gewoon goed Italiaans eten”
Beoordeling van Pizzeria Dama e Vagabundo

Geclassificeerd als nr. 398 van 5.661 Restaurants in Lissabon
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening en eten erg goed. Niets negatiefs op te merken. Echt Italiaans eten. Pizza gegeten, dunne bodem.

Datum van bezoek: september 2019

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en een goeie prijs kwaliteit verhouding. De bediening was erg vriendelijk alleen het Engels had iets beter gekund

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bestelde een vegetarische pizza, naar mijn voorkeur met (voldoende) verse groenten. Ik controleerde dit niet.
Enkel de champignonnen waren lekker vers, de courgette en aubergine smaakte gepekeld/zout. Voor mij was dit echt geen aanrader! Het personeel was meer met elkaar bezig dan met het werk... Ik zou hier niet spontaan naar terugkeren...

Datum van bezoek: juli 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang verhaal kort: heerlijk lekkere pizza’s, vers gemaakt. Je kan in de keuken mee kijken namelijk. Vriendelijk personeel en niet duur. Ik raad dit iedereen aan die graag een pizza of pasta wil eten.

Datum van bezoek: juni 2019
8 juni 2019 beoordeeld

Bediening bekeek ons bijna terug buiten. Misschien hadden ze een meer 'classy' eigenbeeld dan de gewone toerist eruit ziet?
Mijn pizza werd bedekt met parmahamstukjes opgediend. Tot mijn grote verbazing bleken onder die stukjes enkel aangebrande blazen pizzadeeg te zitten. Toeval was dus uit te sluiten. We waren in Lissabon maar iedereen hoorde het in Keulen donderen, gewoon doen... Alle aangebrande stukken aan de etalagezijde gelegd (we zaten aan het venster Praça de Figueira), een ganse hoopje. Nog steeds niemand die iets vraagt. Rest opgegeten, (veel) betaald en elders iets lekkers gaan eten.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Pizzeria Dama e Vagabundo bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Pizzeria Dama e Vagabundo geweest? Deel je ervaringen!