TripAdvisor
Lissabon
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Hidden gem in wat ooit een arme buurt was.”
Beoordeling van O Corvo

O Corvo
Geclassificeerd als nr. 122 van 5.669 Restaurants in Lissabon
Wijk: Castelo, Alfama & Mouraria
Wijk: Castelo, Alfama & Mouraria
14 september 2019 beoordeeld

Echt een gezellige spot met supervriendelijke bediening. Cocktails zijn lekker en niet duur. We zijn er tweemaal geweest voor de huisgemaakte focaccia. Was top.

Datum van bezoek: september 2019

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, ook om te delen. Heel leuk terras, echt een geweldig stekje met ook mooi uitzicht, en leuke bediening. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel toffe avond gehad met een vlotte en goede bediening. Lekker lokaal gegeten. Kreeg meer dan voldoende voorgeschoteld. Sfeer was dik oke! Het plaatje klopte volledig! Zeer tevreden!

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze 2e dag in Lissabon eigenlijk onderweg naar de buren van dit restaurant, maar totaal geen spijt dat we deze hebben ontdekt. Niet heel veel keuze in eten, maar het eten dat er is is supergoed. Wij kozen allebei een burger, met PULLED PORK. Het was verrukkelijk. Waar we het meest van genoten was het personeel en de sfeer. Het restaurant oogt wat hippisch, maar het personeel is super vriendelijk en spreken alle talen. Ik snap niet dat dit tentje niet in de top 10 van Lissabon staat.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs in een 3-dagen Lissabon terug gegaan voor de lunch. Rustige locatie buiten zitten en binnen.
Je kunt er de wandelende mensen bekijken. Je hebt uitzocht op de stad en de salade en tapas en broodjes zijn lekker.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die O Corvo bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In O Corvo geweest? Deel je ervaringen!