“Heerlijk brood en gebak”
Beoordeling van Paul

Paul
Geclassificeerd als nr. 15 van 60 Bakkerijen in Lissabon
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere ochtend daar vers heerlijk brood en wat zoets halen voor het ontbijt! En natuurlijk dan ook even een heerlijke espresso macchiato drinken voordat ik weer op de terugweg ging. Altijd een rij mensen, maar de service is snel en vriendelijk. En het wachten meer dan waard.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was wat frisser vandaag daarom maar een plekje binnen gezocht. Is wat krap maar ze hadden echt overheerlijke warme chocolademelk. In combinatie met een Tartellete citroen merengue prima vertoeven. Bediening is wat stilletjes maar wel vriendelijk. Minpuntje....toilet kan wel wat schoner.

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ontbeten met een foccacia caprese en zoet gebakje en koffie. Allemaal vers en erg lekker. Uitgebreid assortiment en bediening spreekt goed Engels.

8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks in de drukke toeristisch winkelstraat gelegen een goede prijs/kwaliteit verhouding! Leuke man die ons buiten op het terras bediende. Goede, lekkere en verse bereide broodjes. Zeker een aanrader als je een keer niet iets Portugees wilt eten.....

11 november 2016 beoordeeld

Heerlijk ontbeten, ze hebben goede en lekkere broodjes.
Je moet het wel eerst afrekenen en zelf halen aan de balie.
Personeel brengt het niet aan je tafel.
Je betaalt ook veel meer als je het daar wilt eten dan dat je het meeneemt.
Een bakje fruit is 1.30€ meer als je het daar opeet en een broodje was 1€ meer als je het daar eet. Vind ik een beetje raar maar de kwaliteit was goed.

Reizigers die Paul bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Paul geweest? Deel je ervaringen!