“Matig eten, prijs kwaliteit klopt niet”
Beoordeling van Apollo Caffe

Apollo Caffe
Geclassificeerd als nr. 13 van 135 Restaurants in Fatima
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vakantie buren hebben we hier gegeten. Ambiance is prima, bediening ook. Ik had iets besteld, maar op advies van de bediening een ander gerecht besteld. Hier zou ik meer krijgen voor de zelfde prijs. Niet echt... koste uit eindelijk het dubbele. Als het nou heel goed was, niet echt! Te gaar waren mijn garnalen. Het andere gerecht wat we hadden was simpel. Droge tagliatelle met wat mosselen en wat garnalen. Erg droog. Prijs kwaliteit klopt niet. Jammer! Nooit meer!

24 april 2018 beoordeeld

Na bijna een uur wachten en 3 keer vragen kwam het eten eindelijk
Lasagne en vleesgerecht waren zeer vet......
Kom hier nooit meer terug........!

fatimenses, Diretor de vendas van Apollo Caffe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Geachte klant, probeer te begrijpen waar u hebt geluncht en waarover u bekritiseert, want Apollo Caffe heeft zelfs geen lasagne gehad of ooit gehad.

24 april 2017 beoordeeld

Noem het inderdaad maar een eetcafe. Voor weinig geld eet je hier een redelijke maaltijd. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch met gekookte schelpjes en veel knoflook. Erg lekker. De bediening is heel vriendelijk.leuke plek om naar mensen te kijken.

5 mei 2016 beoordeeld

Het eten was prima. Bediening leek wat gehaast. Prima terras, niet heel gezellig. Ligt in het voetgangersgebied, dicht bij de kerk en het plein.

Reizigers die Apollo Caffe bekeken, bekeken ook

Fatima, Santarem District

In Apollo Caffe geweest? Deel je ervaringen!