“Uitstekend, echt een aanrader.”
Beoordeling van Manhas

Manhas
Reserveren met
Manhas is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 135 Restaurants in Fatima
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer persoonlijke en vriendelijke service. Het eten was meer dan goed. Alles is vers bereid. Personeel erg behulpzaam.

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen alle buffet restaurants in de omgeving is dit restaurant echt geweldig. Álles vers, overal uitleg bij. Prima als je een allergie hebt.
Maar ook super gastvrij en vriendelijk personeel.
We hebben echt heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en hebben uitstekend gegeten. Goede authentieke gerechten welke prima verzorgd zijn. Een prima plaats en lekker te eten met een goede fles wijn.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten. Het was voortreffelijk. Smaken waren goed en bediening uiterst vriendelijk. De ober die ons heeft geholpen sprak perfect Engels en heeft ons zelfs nog wat verschillen uitgelegd tussen Portugese woorden. Al met al top avond en de prijzen vielen reuze mee. 2 man 45 euro, gedeeld voorgerecht, moscatel als toetje en een fles wijn bij het eten.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in de avond, goed advies betreffende wijn bij het gekozen eten. Zowel het vis als vlees gerecht was erg smakelijk. Vriendelijk personeel wat zeer behulpzaam was.

Reizigers die Manhas bekeken, bekeken ook

Fatima, Santarem District

In Manhas geweest? Deel je ervaringen!