“Verrassend!”
Beoordeling van Churrasqueira Do Viveiro

Churrasqueira Do Viveiro
Geclassificeerd als nr. 4 van 132 Restaurants in Estoril
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts erg goed gegeten in dit eenvoudige restaurant. Goed en goedkoop eten gaan hier hand in hand. Prijs sfeer, erg aardige een nette bediening.

Datum van bezoek: juni 2019

26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein cosy restaurant met ook mogelijkheid om buiten te eten. Eenvoudige menukaart maar zeer lekker en niet duur. Vriendelijk personeel

Datum van bezoek: februari 2019
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een drukte! Waarschijnlijk ook door hoge notering op tripadvisor. Eten is eigenlijk niet eens zo best, maar geweldige levendige bar met onbehouwen maar aardige bediening. Eigenaar zorgt in alle drukte voor een snelle tafel, eten laat dan op zich wachten, is niet duur en al met al een leuke avond.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker en vers eten, top! Vanaf het begin af aan hadden we een goede indruk en we zijn niet teleurgesteld.

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lezen TripAdvisor erheen gegaan. Het is een eenvoudig cafetaria/restaurant idee waar veel lokale mensen komen eten en eten afhalen. Eten is er goed, goedkoop en zeer zeker aan te raden... We gaan er deze vakantie zeker nog een keer heen.

Reizigers die Churrasqueira Do Viveiro bekeken, bekeken ook

In Churrasqueira Do Viveiro geweest? Deel je ervaringen!