“Leuke snackbar”
Beoordeling van Churrasqueira Do Viveiro

Churrasqueira Do Viveiro
Geclassificeerd als nr. 5 van 129 Restaurants in Estoril
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een drukte! Waarschijnlijk ook door hoge notering op tripadvisor. Eten is eigenlijk niet eens zo best, maar geweldige levendige bar met onbehouwen maar aardige bediening. Eigenaar zorgt in alle drukte voor een snelle tafel, eten laat dan op zich wachten, is niet duur en al met al een leuke avond.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker en vers eten, top! Vanaf het begin af aan hadden we een goede indruk en we zijn niet teleurgesteld.

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lezen TripAdvisor erheen gegaan. Het is een eenvoudig cafetaria/restaurant idee waar veel lokale mensen komen eten en eten afhalen. Eten is er goed, goedkoop en zeer zeker aan te raden... We gaan er deze vakantie zeker nog een keer heen.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles vers en lokaal!
Leuke bediening, makkelijk en érg lekker.
Zowel de groentsoep van bonen aardappel en spinazie als ook de kabelhouw en zalm van dw geill waren perfect.
Een home made toetje van creme brûlée en een chocolade mousse en een lier witte huiswijn van kwaliteit.
Tot nu toe staat na 4 dagen dit restaurant aan top.

Datum van bezoek: oktober 2017
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar alles pracht en praal is, wilde we graag even iets anders eten, via de site gekomen bij Churrasqueira Do Viveiro. Heerlijk zeer gastvrij ontvangst goede humor en heerlijk gegeten echt alles klopt zoals is geschreven. Je loopt er zo voorbij en denkt daar wil ik niet gaan eten ;-). Maar de inktvis is super ook de gegrilde gerechten heerlijk wij hebben besloten er zeker nog een keer te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Churrasqueira Do Viveiro bekeken, bekeken ook

In Churrasqueira Do Viveiro geweest? Deel je ervaringen!