“Zeker doen”

vr 19-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 132 Restaurants in Estoril
19 mei 2019 beoordeeld

Leuk, gezellig. Reserveren aanbevolen. Heerlijke tapas om te delen. 2 per persoon is voldoende, zijn vrij groot. Goede gastheer. Lekkere Portugeese wijn en toetjes om je vingers bij af te likken. Klasse!

Datum van bezoek: mei 2019

16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval dit kleine restaurantje gevonden. Ieder 2 gerechten besteld die we dan deelden.
Kip met curry en mango en rijst. Heerlijk. Tuinbonen met kabeljauw. Goed klaargemaakt. Een bordje met gamba 's.
En varkensvleesstukjes in een romige saus. Goeie witte wijn erbij uit de regio.
32,00. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel klein restaurantje waar we van te voren via tripadvisor hebben gereserveerd. Lekker gegeten veel gerechten om te delen.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer was het weer een verrassing wat we kregen. Het smaakte zeer goed. De eigenaren hebben veel verstand van het eten en gaven goede tips. Het diner afgesloten met een heerlijke flan en een portje.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 augustus 2018 beoordeeld

Klein restaurantje waar je van tevoren echt een reservering moet maken. Ze serveren lekkere tapas en de eigenaren zijn erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2018

In Tapas do Monte geweest? Deel je ervaringen!