Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Ontbijt, bediening en ambiance passen zeker bij een vijfsterrenhotel. Er is een mooie pool en voor koudere dagen een (niet aangegeven) binnendoorgang naar de tegenovergelegen spa met zwembad. Niet echt geschikt voor reizen met kinderen. Ontbijt was goed en uitgebreid. Sommige kamers vallen wat kleiner uit dan dat je voor een 5-sterrenhotel mag verwachten.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 januari 2018

Was hier 2 nachten ivm een conferentie. Prachtige ligging, veel grandeur maar ook tikkie ouderwets, moet je van houden. Kamers mooi, wel prijzig. Bediening was formeel en correct. Het wellness gedeelte (niet geweest) is bereikbaar via een brug maar is wel een stuk lopen.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 december 2017 via mobiele applicatie

Dit vijfsterrenhotel ademt klasse en standing. Het is erg mooi, zeer goed onderhouden en proper. Het talrijke personeel is erg behulpzaam.
Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker maar de croissants leken jammer genoeg wel van karton. Comfortabele en ruime kamers, dikke tapijten en handdoeken... alles is zoals het hoort. Een prachtig zwembad en een luxe-spa aan de overkant van het hotel maken het plaatje compleet. Fijn hotel!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 september 2017

Goede ontvangst in een chique hotel. We hadden een kamer met dubbel bed geboekt, we kregen echter een kamer met 2 aparte bedden. Toen we hen op onze boeking wezen kregen we veel verontschuldigingen en een nieuwe kamer. Deze keer een kamer aan de lift en dan nog een kamer waar gerookt mocht worden wat duidelijk werd door de doordringende geur. We roken zelf niet en wensen dan niet in zo'n kamer verblijven. Derde keer, goede keer...
Nog juist dit wat de kamer betreft; badschuim ed wordt niet steeds aangevuld. Wanneer je er naar vraagt krijg je wel onmiddellijk het nodige maar in een hotel met deze klasse zou je er niet moeten om vragen... zou altijd moeten worden aangevuld.
Zeer uitgebreid ontbijt, geen vers fruitsap (tip: enkel wanneer je er naar vraagt) wat in een 5 sterrenhotel wel zou mogen. In de ontbijtzaal was het héél druk waardoor je soms je beurt moest afwachten vooraleer je een tafeltje kreeg toegewezen. Iedereen van het personeel in de ontbijtruimte is zeer vriendelijk!
Er is een prachtig openluchtzwembad met veel ligzetels rond, het water is jammergenoeg te koud om aangenaam te zijn.
Kortom, prachtig hotel maar er zit sleet op en dat is jammer.
Een gemiddeld dus ipv een heel goed omwille van de details. Details doen echter veel wanneer je wenst te genieten van zeldzame vrije dagen...

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Top hotel in verhouding tot de kosten. Lekker zwembad, mooie spa, service is top en de inrichting is klassiek mooi. Het is geweldig om zo relaxed hier te kunnen zijn. Restaurants om de hoek met zeer goede ses Food echter ook het restaurant in hotel is top. Ontbijt is een belevenis. Amstelhotel is vergelijkbaar maar niet qua prijs. Doen dus.

Datum van verblijf: september 2017