8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit vijfsterrenhotel ademt klasse en standing. Het is erg mooi, zeer goed onderhouden en proper. Het talrijke personeel is erg behulpzaam.
Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker maar de croissants leken jammer genoeg wel van karton. Comfortabele en ruime kamers, dikke tapijten en handdoeken... alles is zoals het hoort. Een prachtig zwembad en een luxe-spa aan de overkant van het hotel maken het plaatje compleet. Fijn hotel!

Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
16 september 2017 beoordeeld

Goede ontvangst in een chique hotel. We hadden een kamer met dubbel bed geboekt, we kregen echter een kamer met 2 aparte bedden. Toen we hen op onze boeking wezen kregen we veel verontschuldigingen en een nieuwe kamer. Deze keer een kamer aan de lift en dan nog een kamer waar gerookt mocht worden wat duidelijk werd door de doordringende geur. We roken zelf niet en wensen dan niet in zo'n kamer verblijven. Derde keer, goede keer...
Nog juist dit wat de kamer betreft; badschuim ed wordt niet steeds aangevuld. Wanneer je er naar vraagt krijg je wel onmiddellijk het nodige maar in een hotel met deze klasse zou je er niet moeten om vragen... zou altijd moeten worden aangevuld.
Zeer uitgebreid ontbijt, geen vers fruitsap (tip: enkel wanneer je er naar vraagt) wat in een 5 sterrenhotel wel zou mogen. In de ontbijtzaal was het héél druk waardoor je soms je beurt moest afwachten vooraleer je een tafeltje kreeg toegewezen. Iedereen van het personeel in de ontbijtruimte is zeer vriendelijk!
Er is een prachtig openluchtzwembad met veel ligzetels rond, het water is jammergenoeg te koud om aangenaam te zijn.
Kortom, prachtig hotel maar er zit sleet op en dat is jammer.
Een gemiddeld dus ipv een heel goed omwille van de details. Details doen echter veel wanneer je wenst te genieten van zeldzame vrije dagen...

Verbleef: september 2017
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel in verhouding tot de kosten. Lekker zwembad, mooie spa, service is top en de inrichting is klassiek mooi. Het is geweldig om zo relaxed hier te kunnen zijn. Restaurants om de hoek met zeer goede ses Food echter ook het restaurant in hotel is top. Ontbijt is een belevenis. Amstelhotel is vergelijkbaar maar niet qua prijs. Doen dus.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin 4 dagen gelogeerd in dit prachtige hotel. Wat het eerste opvalt is de enorme vriendelijkheid van het personeel en de gastvrijheid. Dat maakt de sleetsheid die toch hier en daar wel aanwezig is beter te verdragen. Het hotel kent een rijke geschiedenis met allerlei beroemdheden en adelijke lieden. Het "oude" geld van Portugal geeft nog zijn feesten hier. Prachtig zwembad en tuin, mooie, donkere authentieke bar. Kamers zijn klassiek/oubollig, dat hoort ook wel zo. Verwacht geen high tech dingen hier, wifi wel ok. Geen BT speaker op kamer. Badkamers zijn van marmer en een tikkeltje verouderd, wel verwarmde spiegels(!) Geen of kleine balkons. Estoril zelf is niet zo bijzonder meer. Casino, was vroeger bijzonder, nu bijzonder troosteloos. Voor strand ga naar Cascais of, beter, naar Guincho. Ook qua winkels is het niet veel soeps daar. De trein is vlakbij en die brengt je in 40 minuten naar Cais do Sodré, centrum Lisboa. Qua horeca zit het meeste in Cascais. Om de hoek zit wel Garrett, een prachtige patisserie/lounge, met echte portugese zoetigheden, ook prima voor lunch.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
30 juli 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met een klassieke statigheid. Wij waren daar als een stel onder de 30 en we waren wel de jongste daar. Het ontbijt was heel goed en er is overal in het hotel een geweldige bediening.
Het zwembad was heel lekker en vooral heel rustig.
Het diner in het restaurant daar was extreem duur maar je bent met de taxi zo in Cascai met genoeg leuke tentjes.
De kamers zijn wel wat oud maar dat is de stijl van het hotel. Helaas hadden wij uitzicht op het parkeer terrein en toen we vroegen of we van kamer konden ruilen was dit niet mogelijk. Blijkbaar was het hotel vol maar hier zagen wij geen tekenen van...
Tip: zorg dat je een kamer hebt met zeezicht!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner