“typisch portugees, vis en andere zeedieren”
Beoordeling van Restaurante Cozinha do Mar

Restaurante Cozinha do Mar
Geclassificeerd als nr. 3 van 131 Restaurants in Estoril
Keukens: Portugees
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door medehotelgenoten getipt dit restaurant te proberen. Je moet wel reserveren....er is maar plek voor 32 mensen.
Wordt gerund door echtpaar en hun zoon. Er wordt verse vis getoond, waar je die dag uit kunt kiezen. Er is ook vlees voor de niet-visliefhebber.
Je krijgt goed eten voor weinig geld. Bediening is zeer gastvrij.

Datum van bezoek: juli 2018
Cozinhadomar, Proprietário van Restaurante Cozinha do Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Thank you for your comment . And we hope a new visit. Best regards

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaasje, brood en olijven vooraf. Kaasje was heel lekker maar erg machtig. Dus zaten al vol toen we de dorado in zout gingen eten. Dit wordt aan tafel heel kunstig gefileerd. Erg leuk om te zien! Lekkere toetjes hebben ze ook. Prijs/Kwaliteit prima in orde.

Datum van bezoek: juni 2018
Cozinhadomar, Proprietário van Restaurante Cozinha do Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Thank you for your comment . And we hope a new visit. Best regards

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker eten. Typisch Portugees, hebben allemaal verschillende gerechten gevraagd en ze vonden dit zeker geen probleem, in tegendeel. Niet duur en zeer goed.

Datum van bezoek: juli 2017
Cozinhadomar, Proprietário van Restaurante Cozinha do Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

14 maart 2017 beoordeeld

Vonden dit restaurant via Tripadvisor, tijdens een vakantie in Estoril. Een lekker kaasje en olijven vooraf en dan was het genieten van de verse vis ( wordt eventueel door de attente bediening aan tafel gefileerd). Ook de huiswijn smaakte voortreffelijk en dit alles aan een zacht prijsje. Als afsluiter natuurlijk een koffietje.

Datum van bezoek: april 2016
Cozinhadomar, Proprietário van Restaurante Cozinha do Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2017

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor terecht gekomen bij die leuke restaurant,anders waren wij hier nooit binnen gestapt waarschijnlijk. Beide kozen we voor vis; ik zalm en mijn partner een dorade. Ondertussen bestelden we een fles water en een glas witte wijn. De dorade wordt door de eigenaar klaar gemaakt naast je tafel/bord. En ik kreeg een zalmmoot, gegrild. De zalm was verrukkelijk,perfect klaargemaakt. Ook de dorade viel erg in de smaak, beide een zeer goede keuze geweest. Als toetje een crème brulee en een puntje cheesecake,beide huisgemaakt en dit maakte het helemaal af.Als je hier gaat eten krijg je kwaliteit. Bediening is erg vriendelijk en correct (o.a. zoon vd eigenaar). Een glas witte wijn (goede) kost 1,70 en wij waren voor 2x hoofdgerecht 2x fles water 2x glas wijn en 2x toetje €36 kwijt. Wij verblijven hier nog een week en gaan hier zeker nog eens eten. Aanrader als je in de buurt verblijft!

Datum van bezoek: september 2016
Cozinhadomar, Proprietário van Restaurante Cozinha do Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

Reizigers die Restaurante Cozinha do Mar bekeken, bekeken ook

In Restaurante Cozinha do Mar geweest? Deel je ervaringen!