“Mooie ligging, leuke bediening en goede prijzen.”
Beoordeling van Azimut Restaurante Bar

Azimut Restaurante Bar
Geclassificeerd als nr. 14 van 129 Restaurants in Estoril
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 september 2018 beoordeeld

We werden steeds snel en op een leuke manier geholpen, we hebben er verschillende keren gedineerd en de kwaliteit was over het algemeen goed. De prijzen zijn goed, zeker gezien de locatie aan de boulevard met uitzicht op zee.

Datum van bezoek: september 2018

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er simpel uit masr is erg lekker. Eten is goedkoop en erg goed. Cocktails zijn goed! Het is nog lastig om in de omgeving een fatsoenlijke Mojito te krijgen- althans zo lijkt het. We hebben er s middags een aantal keer gegeten. Ze hebben veel keus op de menukaart. Echter js het personeel niet zo vrolijk, ze lijken nogal chagerijnig. Eten komt erg snel.

Datum van bezoek: augustus 2018
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening, ook het eten is ok. Leuke lokaties aan de boulevard vlakbij Estoril richting Cascais.

Datum van bezoek: juli 2017
Madalena P, Proprietário van Azimut Restaurante Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Thank you so much for taking time to write and share with us your kind review!
We hope to have the opportunity of welcoming you back!
Best regards.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Worden hier steeds snel geholpen! Het eten is goed, hele goede prijs kwaliteit verhouding! We hebben hier nu 2x gegeten en gaan hier zeker nog vaker lunchen! Hamburgers en toasts zijn erg goed!

Datum van bezoek: juli 2017

We were delighted to read your posting on TripAdvisor following your recent visit to Azimut Restaurant Bar.
It's good to know that our service made your hollidays more pleasant.
Best regards.

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een leuke plek om te eten en wel gezellig maar de service was slecht. Al het eten kwam laat en niet tegelijk. Bediening kwam pas langs als je ze zelf actief ging wenken.
Het eten was verre van bijzonder.
Ik had zalm besteld. Op zich een lekker gerecht maar de garing was gewoon niet goed. Zalm was rauw en koud vanbinnen, de groenten ook nog te rauw. Teruggestuurd naar de keuken. Vervolgens kwam de vis heel veel tijd later doorbakken weer terug. Ook niet lekker.
Bij het betalen van de rekening gevraagd of ze de zalm van de rekening konden halen. De ober die mij hielp vroeg het aan zijn baas. Die negeerde ons volkomen; tot 2x toe. En dus moest ik gewoon betalen.
Slecht eten slechte behandeling. Gewoon een tentje verderop gaan zitten. Zelfde uitzicht en veel beter eten

Datum van bezoek: juli 2017
Madalena P, Proprietário van Azimut Restaurante Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2017

Thank you for your rating.
We apologize for any inconvenience.
Best regards

Reizigers die Azimut Restaurante Bar bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Azimut Restaurante Bar geweest? Deel je ervaringen!