Beoordeeld op 7 augustus 2019

Ons verlengingshotel na een rondreis Spanje/Portugal. Modern ingericht hotel, keurig onderhouden, schoon. Super vriendelijke medewerkers. Ontbijtbuffet is voldoende om te kiezen, en mocht je `s avond in het hotel willen eten dan kun je ook van een buffet eten, niet super uitgebreid, maar voldoende keuze voor een goede maaltijd. Ik lees in andere beoordelingen dat ze het fruit matig vonden, waarschijnlijk heeft het hotel dat opgepikt, want onze ervaring is dat er diverse soorten vers fruit ligt. De ligging van hotel is perfect; je loopt zo naar de oceaan en strandjes of via de boulevard naar Cascais. Het hotel heeft een klein zwembad, maar is groot genoeg en bovendien als het je te klein is dan ga je toch gewoon naar het strand? Ook fijn; op welk tijdstip je ook bij het zembad komt, er is altijd plek op de ligbedden.

Kamertip: Kamers aan de achterkant liggen rustig
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Redelijke kamers met daarbij variatie in uitzicht. Bijna alle kamers hebben een balkon. Er is een niet te groot zwembad aanwezig met ligstoelen daaromheen.
Er is soms live muziek welke meer gezellig is dan goed.
Is een toeristenhotel waarbij er soms veel lawaai is door schrapend meubilair wat daar gasten wordt verplaatst. Ook het dichtknallen van deuren komt voor.
Er is een autoverhuur in het hotel aanwezig net als een kapper en een souvenirwinkel. Het is een redelijk twee a drie sterren hotel. Redelijk schoon waarbij de kamers soms laat op de dag nog schoon moeten worden gemaakt. Vanuit hotel is het strand redelijk dichtbij. Vanuit hotel loot de weg af dus makkelijk. Terug kost het meer moeite i.v.m. de helling. Er is een redelijk ontbijt.
Kamer heeft airconditioning. En een kluisje waar extra voor betaald dient te worden.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Kamers zijn erg netjes, balkon, koelkast en een goeie kast om de boel in op de bergen. Ontbijt was prima koffie zou ik alleen niet proberen bij het ontbijt loop gewoon even door naar boven daar hebben ze lekkere koffie. Zwembad is vrij klein, maar ja de zee is in de buurt dus waar hebben we het dan over. Tegenover heb je een ATM wat erg handig is en in de buurt heb je 3 kleine supermarkten.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel met kleine kamers en goede bedden. De sfeer is niet helemaal wat bij ons past maar dat is erg persoonlijk. Het zwembad is klein maar er was altijd wel een plekje te vinden. Het ontbijt was erg karig, zelfs naar Portugese normen. De koffie was echt niet te drinken, de jus d'orange smaakte meer naar water, het fruit was niet al te best meer. Kortom een prima 3 sterren hotel maar het ontbijt was onder de maat.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

Kamers zijn netjes en schoon. Veel stagiaires bij receptie.
Restaurant ongezellig. Ontbijt is goed.
Personeel (manager?)in restaurant niet al te vriendelijk.
Openbaar vervoer op loopafstand van het hotel

Datum van verblijf: juni 2017