Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn ruim en schoon, de bedden zijn vrij hard, maar ik heb er prima op geslapen. Het zwembad is aan de kleine kant en heeft te weinig stoelen voor alle gasten. Het ontbijt had wat gevarieerder mogen zijn. Alleen roerei en geen gebakken of gekookte eien. De omgeving is rustig. Op ongeveer 10 minuten lopen vind je verschillende bistro's en restautants waar we uitstekend hebben gegeten. Aan te bevelen!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 16 juli 2016

Wij hebben met veel plezier een week vakantie gehouden in deze grote 3 kamer app. Zeer behulpzaam personeel. Elke dag schone kamers en twee badkamers. Er zit beneden heerlijke thee/koffiezaak met gebak. Voor avondeten kan je achter links geweldig vis en vlees eten bij Adega do monte. strand is 12 min lopen via trap. En met de trein ben je in half uur voor 5 euro in centrum van lissabon. Kortom echte aanrader voor fam of met zijn twee.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 mei 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel. Het hotel ligt net tussen Estoril en Cascais op best een aardige loopafstand. Wel lekker rustig. Ruime schone kamers met grote bedden en aardig personeel. Het ontbijt is redelijk voor Portugeze begrippen. Jammer dat het zwembadwater zo koud is.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 augustus 2015

Prachtig appartement! De kamers zijn heel ruim. Heel leuk onthaal met drankje!
Nette badkamer. Kitchenette met alles erop en eraan.
Heerlijk overdekt terras. Goede slaapkwaliteits, rustige kamers.
Het personeel is heel vriendelijk en spreekt Engels/Frans, heel behulpzaam in wegwijs maken.
Het hotel ademt rust en leuke vakantiesfeer uit in een groene omgeving.
Net ver van station naar Portugal en bus Sintra. Warenhuis om te hoek.
We zouden zeker dit appartement aanraden.

Kamertip: Kamer hogere verdieping uitkijkend op zwembad zijn heel rustig
Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Clube do Lago is gelegen in een rustige, mooie Portugese wijk. Iedere dag zit het terras aan de voorzijde vol met koffie drinkende, lunchende en dinerende Portugezen. Je loopt zo naar de kleine supermarkt voor heerlijke broodjes. Naast het hotel zit een tea-room, waar je heerlijk kunt lunchen. In 5 minuten autorijden staat je auto in de voordelige Parkeergarage van shopping mall; Villa Cascais. Van daaruit loop je zo het centrum, station en haven van Cascais. De T2 appartementen (2 slaapkamers en 2 badkamers) zijn ruim en schoon met heerlijk balkon. Prima zwembad met bedjes, tennisbaan en bar.
De keuken is ruim genoeg, met 4 gaspitten en oven! Dit complex is zijn 4 sterren zeker waard. Enige nadeel: erg harde bedden.

Kamertip: de appartementen aan zwembadzijde liggen denk ik het mooist.
Datum van verblijf: augustus 2015