Beoordeeld op 24 april 2016

Vrij ruime kamer. Wij waren met drie personen, er was een bed bij gezet in een tweepersoonskamer en nog was er genoeg ruimte. (Dit was wel een superior kamer). Ontbijt is simpel. Verder in Estoril zelf niet veel te beleven. Het strand is erg mooi. Met een half uurtje ben je met de trein in Lissabon. Trein is zeer betaalbaar!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 30 augustus 2015

Het hotel is OK. Het ontbijt was prima, niet veel variatie maar het werd wel telkens op tijd aangevuld. De mensen van de receptie waren vriendelijk en behulpzaak, de mensen van de bar en het restaurant waren het tegenovergestelde. Het kwam regelmatig voor dat we even iets van de menukaart wilden bestellen maar dat ze gewoon niets konden maken omdat ze de spullen niet hadden. Dit was een tegenvaller. Ze hadden regelmatig minder dan de helft van de menukaart in huis, en dit is hoogstwaarschijnlijk een understatement. Hotelgasten claimen al vrij vroeg de stoelen rondom het zwembad en blijven daar op warme dagen dan ook de rest van de dag liggen waardoor anderen niet eventjes kunnen zonnen en zwemmen. De kamer werd goed en op het juiste moment schoongemaakt; wij zijn de schoonmaker niet een keer tegengekomen en ze hebben waardevolle spullen niet verplaatst. Omdat wij een reispakket hadden kan ik helaas niet mijn mening geven over de prijs voor een overnachting.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 juli 2015

Vriendelijk personeel, mooie kamers! Er werd goed schoongemaakt, wij hebben af en toe een fooitje neergelegd en dan was alles super netjes bij terugkomst. Genoeg ruimte, ruime badkamer. Balkon was erg vies, boven op ons dak zaten allemaal duiven waardoor wij er helaas niet konden zitten. Zelfde gold voor het zwembad. Voor ons niet erg want wij zijn naar het strand gegaan dat wel erg fijn is in Estoril. Voor €15,- kun je de hele dag ligbedjes met een parasol huren wat echt wel nodig is in de zomer. Prima ontbijt, werd af en toe wel wat laat bijgevuld waardoor er op bepaalde momenten weinig keuze was. Wij gingen 's avonds vaak richting Cascais waar je onwijs leuke restaurantjes en barretjes hebt, in Estoril was iets minder te doen. De afstand was prima te doen dus geen punt. Een fijn verblijf!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juli 2015

Het hotel ligt op 10 min stappen van het strand en het treinstation Estoril. Het is gemakkelijk om zo een trein te nemen naar Lissabon. Het hotel heeft een opknapbeurt nodig. Wel alles aanwezig en netjes! Vriendelijk personeel en een goede service bij vragen!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 7 juli 2015

Normaal gaan we buiten het zomerseizoen naar Lissabon en kiezen we een hotel midden in de stad. In juni kan het heel warm zijn, daarom kozen we voor een hotel in Estoril gecombineer d met een Lisboacard.
Het Lido hotel is een keurig hotel. Goede kamers, goed ontbijt, prettig personeel.
Een pre is het zwembad.
De enige aanmerking: als je met het ov komt is het ver lopen. Er wordt aangegeven 500m. maar is zeker 1 km. en taxis zijn ver te zoeken.
Estoril ligt op loopafstand van Cascais, mooie wandeling.
Goed dus voor een prima prijs.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner