Boek nu, betaal bij aankomst
Hotel Londres(Estoril)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Alvorada(Estoril)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 28/07
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Hotel Smart(Estoril)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Clube Do Lago(Estoril)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 22/07
28 september 2014 beoordeeld

Goede locatie,kleine kamers met slaande deuren en veel blaffende honden 'veel lawaai dus'
Hier is ook geen alcohol te verkrijgen, heel associaal hotel.
Wel vriendelijk personeel en de kamers zijn proper

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
30 augustus 2014 beoordeeld

Het positieve aan het hotel is dat het dicht bij het casino ligt en dat het netjes is. Voor het overige is misschien het zwembad een pluspunt en is het personeel correct en vriendelijk. De bar en het restaurant daarentegen serveren geen alcohol. Zo onportugees en oneuropees! Ongelooflijk! Mij zien ze daar nooit meer!

Kamertip: De kamers zijn keurig en netjes.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
8 augustus 2014 beoordeeld

Nette kamers maar klein en weinig bergruimte. Receptie doet het nodige maar daarmee is alles gezegd. Voor de gezelligheid moet je hier absoluut niet zijn. Cafetaria is onbemand en je moet bellen als je iets wil drinken bij het zwembad. En vraag geen alcohol want dat schenken ze niet. Komen zeker terug naar Portugal want wij vinden het een top land!! Maar Estoril en zeker dit hotel niet meer maar Cascais ( iets verder gelegen ) zal ons volgende bestemming in Portugal zijn.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
19 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een superior kamer geboekt, dit raad ik iedereen aan, de andere kamers zagen er wat oud uit. Op zich prima kamer, de bedden waren wel erg slecht, elke ochtend wakker worden met spierpijn is wat minder fijn. Het was redelijk schoon, het balkon was erg vies. Overal zaten duiven en hierdoor was het balkon met meubels erg vies, dit werd niet schoongemaakt. Ontbijt was elke dag het zelfde, niet bijzonder. Het personeel was wel erg vriendelijk, je kunt er 24 uur terecht met vragen en ze helpen je graag. Al met al, prima om te slapen maar als je veel bij het hotel wilt zijn raad ik dit hotel niet aan.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
3 oktober 2013 beoordeeld

Wij zaten in een superior kamer. Die zijn best netjes. De rest van het hotel is oud. Verder hoef je niet veel te verwachten van het ontbijt. Zeer onder de maat en weinig variatie. Ik ga hier niet meer naar toe.

• Verbleef: september 2013