Beoordeeld op 8 augustus 2014

Nette kamers maar klein en weinig bergruimte. Receptie doet het nodige maar daarmee is alles gezegd. Voor de gezelligheid moet je hier absoluut niet zijn. Cafetaria is onbemand en je moet bellen als je iets wil drinken bij het zwembad. En vraag geen alcohol want dat schenken ze niet. Komen zeker terug naar Portugal want wij vinden het een top land!! Maar Estoril en zeker dit hotel niet meer maar Cascais ( iets verder gelegen ) zal ons volgende bestemming in Portugal zijn.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juli 2014 via mobiele applicatie

Wij hadden een superior kamer geboekt, dit raad ik iedereen aan, de andere kamers zagen er wat oud uit. Op zich prima kamer, de bedden waren wel erg slecht, elke ochtend wakker worden met spierpijn is wat minder fijn. Het was redelijk schoon, het balkon was erg vies. Overal zaten duiven en hierdoor was het balkon met meubels erg vies, dit werd niet schoongemaakt. Ontbijt was elke dag het zelfde, niet bijzonder. Het personeel was wel erg vriendelijk, je kunt er 24 uur terecht met vragen en ze helpen je graag. Al met al, prima om te slapen maar als je veel bij het hotel wilt zijn raad ik dit hotel niet aan.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 oktober 2013

Wij zaten in een superior kamer. Die zijn best netjes. De rest van het hotel is oud. Verder hoef je niet veel te verwachten van het ontbijt. Zeer onder de maat en weinig variatie. Ik ga hier niet meer naar toe.

• Verbleef: september 2013
Beoordeeld op 28 juni 2013

Nette kamers, erg schoon. Mooi uitzicht vanaf balkon (5e etage). Vriendelijk personeel en erg behulpzaam m.n aan de receptie.
Goed ontbijt, verse producten en voldoende aangevuld. Mooie tuin met groot zwembad.
Centrale ligging, op loopafstand van centrum en boulevard.

Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 mei 2013

Het was een prima hotel. Ontbijt was niet heel uitgebreid. Wij hadden een superior kamer. Hele mooie nette en frisse kamer. Alleen stond erin de tekst dat wij een balkon zouden hebben, deze hadden wij helaas niet. Wel uitzicht op het zwembad. Voor de rest vriendelijk personeel. Het hotel stond in een sjieke buurt.

Kamertip: Neem de superior kamer. Je betaald wel iets meer, maar dan heb je wel een mooie hippe kamer van deze tijd.
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner