“Heerlijke lunch, personeel druk”
Beoordeling van Pastelaria Garrett

Pastelaria Garrett
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Estoril
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn drietjes heerlijke lunch gehad. De ober adviseerde onsmet een prima suggestie. Broodje vooraf met heerlijke verse kaas en traditionele met de hand gesneden ham, veel locals

Datum van bezoek: augustus 2017

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle lovende recensies vonden wij het erg tegenvallen. Misschien net het verkeerde besteld? Groentesoep en pasteitjes, quiche, etc (minihapjes). De presentatie was onder de maat en niet alles was even warm. Personeel is vriendelijk maar wel oubollig. Ik zou hier niet nog eens heen gaan.

Datum van bezoek: januari 2017
31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gebak en de koffie zijn geweldig en het zit er van 's morgens vroeg tot ruim na de lunch bomvol. Veel oude upperclass (dure auto's, bont en bodyguards) en gezinnen komen hier zitten.
Na onze keuze van de kaart, wist de ober de dagschotel zo aan te prijzen dat er geen ontkomen meer aan was. En die was ook goed, maar wel 3 à 4 keer zo duur als de andere gerechten.
Als je een beetje oplet kun je hier best betaalbaar genieten.

Datum van bezoek: december 2016
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagmiddag geluncht naar aanleiding van de recensies op tripadvisor. Ik nam zalm op brood en mijn vriend een tosti. Smaakte goed, maar niet heel bijzonder. Goede bediening, vlot en vriendelijk. Het toetje was heerlijk, ik nam de "tompouce" en mijn vriend 3 smaken ijs. Ze zijn er erg goed met gebak en de prijs is echt prima, heel betaalbaar. 2x thee 1x ijsthee en 1x espresso, tosti en broodje ijs en gebak na ongeveer €23 kwijt. Gaan hier deze vakantie zeker nogmaals naartoe.

Datum van bezoek: oktober 2016
30 juli 2016 beoordeeld

Door het hotel doorverwezen voor lunch of koffie! Goede keuze! Heerlijke koffie en vele soorten gebakjes. Als je in Estoril bent zeker hier langs gaan!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Pastelaria Garrett bekeken, bekeken ook

In Pastelaria Garrett geweest? Deel je ervaringen!