“Lunch”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagmiddag geluncht naar aanleiding van de recensies op tripadvisor. Ik nam zalm op brood en mijn vriend een tosti. Smaakte goed, maar niet heel bijzonder. Goede bediening, vlot en vriendelijk. Het toetje was heerlijk, ik nam de "tompouce" en mijn vriend 3 smaken ijs. Ze zijn er erg goed met gebak en de prijs is echt prima, heel betaalbaar. 2x thee 1x ijsthee en 1x espresso, tosti en broodje ijs en gebak na ongeveer €23 kwijt. Gaan hier deze vakantie zeker nogmaals naartoe.

Datum van bezoek: oktober 2016

30 juli 2016 beoordeeld

Door het hotel doorverwezen voor lunch of koffie! Goede keuze! Heerlijke koffie en vele soorten gebakjes. Als je in Estoril bent zeker hier langs gaan!

Datum van bezoek: juli 2016
26 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk gebak in wel dertig soorten, zoet en hartig. Verse vruchtensappen, uitstekende kofiie. Jammer dat er geen terras is en de zaak om 7 uur sluit. Zeker bezoeken!

Datum van bezoek: juli 2016
23 juni 2016 beoordeeld

Geluncht bij garrett. bij het raam zittend de ene na andere dure auto zien voorrijden die komen lunchen. Vriendelijk personeel, veel soorten thee en het eten was goed voor prijzen op hetzelfde nivo dan de strandtenten enkele honderden meters verderop... de komende week kom ik hier nog vaker!!!!

Datum van bezoek: juni 2016
11 juni 2016 beoordeeld

Omdat het op nummer 1 stond in Tripadvisor waren we erg benieuwd en de eerste plaats is wel verdiend. Lekkere ijsjes, thee geserveerd in een erg mooi servies en zeer vlotte bediening (in stijl) Zaak wordt erg druk bezocht. Eén min-puntje: cava die we bestelden na de heerlijke verwennerij was niet lekker en sprankelend (fles te lang open?) Wel een aanrader

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Pastelaria Garrett bekeken, bekeken ook

In Pastelaria Garrett geweest? Deel je ervaringen!