Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Goed verzorgde kamers, hadden 2-kmr app. geboekt, maar blijkt 1 ruimte, sl.kmr en kitchenette, zoon slaapt bij ons op een logeerbed.
Bediening in restaurant, bij zwembad en receptie is vriendelijk. Ontbijt en diner in buffetvorm is goed.
Mooi uitzicht over baai "Monte Estoril". Elke dag schone handdoeken op kmr en bij zwembad ook (gratis).

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, ruime kamers. Het hotel beschikt over diverse faciliteiten zoals binnen en buiten zwembad, kleine fitness ruimte. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op loopafstand van mooie stranden.

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik verblijf in totaal 9 dagen in dit hotel en zit nu op de 7e dag. Ik ben samen met mijn moeder en zusje van 14. Zelf ben ik 16 jaar. We kregen een 2 persoons kamer met een kinderbed erbij. Lag erg slecht, wel een nieuw bed gekregen. Ik vind het wel raar dat we een kindebedje er bij krijgen gezien onze leeftijd.

Met de hygiëne is het erg slecht gesteld. Met name de badkamer is erg vies. Dan bedoel ik, haren op de badkamermuren bij de douche en toilet. Bij de toiletten op de muren waren urine vlekken. Boven de douchekop op het plafond is er schimmel. Persoonlijk zou ik er ook niet in bad willen. Soort gele vlekken onderin het bad waar ik dus zou moeten liggen. Weet niet of dit slechte hygiëne is of veroudering.

Ook hadden we lekkage boven de airco vlakbij twee stopcontacten. Hebben we gemeld, er zou iemand naar kijken, drie dagen later is er nogsteeds niets gebeurd. Niet alle stopcontacten deden het ook.

Ontbijt en zwembaden zijn prima. Maar gezien de grootte van het hotel vind ik het raar dat er zo weinig ruimte is qua zwembadbedjes en de grootte van de ontbijt zaal. Heb er persoonlijk geen last van gehad trouwens.

Qua locatie liggen de meeste dingen op ongeveer 10 minuten loopafstand. Treinen zijn makkelijk te nemen. Lissabon is een half uurtje van het treinstation vandaan. Overigens is het station ook erg dichtbij.

Laat normaal gesproken geen recensies achter, maar vond dat dit gemeld mocht worden. Vooral omdat dit hotel 4 sterren heeft op Google en veel belovende plaatjes op de site.

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

12 dagen verbleven in Estoril Eden.
Bij aankomst in de ochtend werd ons verteld dat wij vanaf 2 uur konden inchecken, dit deden wij en kregen de kamersleutel. Toen wij bij onze kamer kwamen waren ze nog aan het schoonmaken en hebben wij daar nog een half uur moeten wachten. De kamer is ruim met een mooi balkon en airco. Helaas miste ik wel veel dingen in de keuken (spatels, peper en zout, afwasborstel), wij hadden geen ontbijt bij geboekt dus deden wij dit ook in de kamer. Erg verouderde badkamer, je moet douchen in het bad met een vies douchegordijn. Jammer dat er 2 losse bedden zijn i.p.v. een tweepersoons bed. Personeel is heel aardig en spreekt goed Engels, receptie erg behulpzaam. De twee mannen werkzaam bij het zwembad zijn geweldig! Regelen alles voor je, ligbedjes, parasols en je krijgt ook gratis badhanddoeken elke dag. Let op: erg stijle en gladde paden naar beneden richting het strand en richting van Cascais. Lunch aan zwembad kan beter, brood van club sandwich leek de tweede keer niet getoast, erg slap. Als het hotel gerenoveerd zou worden zou het helemaal top zijn!

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

12 dagen in dit hotel verbleven. De receptie was 24.7 bemand en waren erg vriendelijk.

De kamer was vrij groot. Klein mini keukentje maar prima om met 2 je ding te kunnen doen. De inductiekookplaat was super langzaam. De koelkast koelde super goed. 1 nadeel was wel dat we wat keuken gerij misten.

De badkamer was nogal oudbollig. Een bad met daarin een douche. Best krap. De wc ruimte was juist groot. Een wc en een kontwasbak naast elkaar wat veel ruimte onnodig in beslag neemt. Die ruimte kon beter in de douche worden geinvesteerd.

De bedden werden elke dag opgemaakt en de handoeken verschoond als je dat wilde. Nadeel was wel dat het 2 aparte bedden waren en niet een tweepersoons bed. Je kon ze uiteraard wel verschuiven. Bedden lagen goed.

- airco aanwezig
- kluis aanwezig tegen betaling(minpunt)

Het zwembad was mooi. Er is een binnen- en buitenbad. Lekker rustig zonder al teveel schreeuwende kinderen. Een positief verschil met een masaal all in clusive resort. Zwembad ligt wel aan een doorgaande weg waardoor je wel steeda autos hoort. Heb er zelf geen last van gehad.

Het personeel aan het zwembad was top. Ze deden alles voor je. Wil je een parasol en een tafel dan kreeg je die. Zoals gewoonlijk zijn er weer van die mensen die hun handdoek neerleggen en voorlopig niet meer terugkomen. Gelukkig wordt dit goed in de gaten gehouden door het zwembad personeel en verwijdert dan ook de spullen van die bedjes als mensen labgdurig niet terug komen en er staan mensen op bedjes te wachten. Top.

De zwembad bar heeft eten. 3 keer gegeten. Het is prima eten en niet duur. Maar voor het zelfde geld loop je naar Azimut aan het strand. Daar heb je voor het zelfde geld 3x beter eten. Dat ook de rest van de dagen gedaan.

Van het hotel restaurant geen gebruikgemaakt.

Twee bakkers en een kleine supermarkt op 2 min lopen van het hotel.

Goede locatie om uit te wijken naar Cascais en Lissabon. Naar Cascais kun jr makkelijk lopen en naar Lissabon gaat een goede treinverbinsing.

Ik heb een zeer aangenaam verblijf gehad.