Beoordeeld op 12 oktober 2017

Goeie kamer en clean, ultra slecht slecht eten, elke dag dezelfde crooners muziek
Geen management, geen dame of heer te zien
Garcons en receptiedames verdiepen zich in 'sorry', zelfs geen 'good day'
Bah, echt bah, nooit meegemaakt, aan sorry hebben we nieks voor 10 dagen!!!!
Absoluut geen 4 sterren waard,zelfs niet 1 ster, we betaalden wel ruim de prijs, was een dure reis

Datum van verblijf: september 2017
Geral H, Gerente de recepção van Hotel Inglaterra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Dear Mrs Ann thank you so much for your opinion.
we are very sorry to hear that your stay with us was not perfect, however we can not understand what was wrong with your stay since we have no records of any complaint during your stay.

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven in dit heerlijke hotel, service is een begrip hier en merk je bij alles. De kamers netjes ruim, een heerlijk buiten zwembad, leuk ook met een fiat 126 op het terras. Aankleding van het hotel ook erg mooi gedaan en ontbijt super. Het is geen doorsnee hotel :-) in Estoril is weinig te beleven dan lekker relaxen en eventueel met een fiets langs de boulevard fietsen naar Cascaia en omgeving. Fietsen konden we huren bij het Hotel :-). Na het drukke Lissabon was het heerlijk genieten in Hotel Inglaterra ook dankzij het vriendelijke personeel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Kent u die winkels van Abercrombie & Fitch... de penetrante parfumgeur die in hun winkel hangt is ook in de lobby ruim aanwezig. Ontbijt is goed, kamers klein en voor deze prijs verwacht je toch wel een flesje water of vers fruit op je kamer... De etaleur die hier en daar etalage poppen heeft opgehangen heeft zijn werk goed gedaan... op de foto's ziet het er trendy uit. Maar het is wat ons betreft overgewaardeerd!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

Zeer mooi hotel, valt op door zijn speciale decoraties. Goed gelegen, niet ver van het treinstation. Zeer vriendelijk personeel. Kamers een beetje klein, maar toch aangenaam.
Ontbijt uitstekend, tevens de inrichting van de ruimte.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 7 april 2017

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Een proper zwembad dat altijd in de zon ligt met veel ligzetels op het terras. De kamers zijn ruim, proper en helemaal in orde en voorzien van alles. De bedden zijn ruim en comfortabel. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd! Er is parkeerplaats voor de deur. Dit is de ideale uitvalsbasis om Lissabon én de prachtige streek rondom te bezoeken!

Datum van verblijf: april 2017